Koude sneeuwstorm dag

Vanmorgen wakker door de sneeuwschuiver, ik heb geprobeerd om verder te slapen dat lukte niet meer dus om kwart over 6 eruit en de katten eten gegeven en de tv aan gedaan. Een poos gekeken en dan gedommeld en geluisterd. Volgehouden tot kwart voor 9 en dan opgestaan. Het is donker en het sneeuwt bij minus graden. Wel weer om in bed te blijven. Nu de radio op Hitradio Ö3 lekkere muziek.
Vanmiddag komen de kinderen want Ingrid heeft een late dienst . Dus alles wat ik wil doen moet in de morgen .
Eenvoudig gehouden en bruine bonensoep gegeten. Dan waren de kinderen er al. Aan Theresa heb je geen last die gata haar eigen gang en ze heeft ook Squla gedaan. Sabrina is een kleine donder nu die je niet uit het oog moet verliezen. Ze kan lopen en staan en komt dus ook overal bij. We zijn de dag doorgekomen. Wandelen zat er niet in want er woedt een flinke sneeuwstorm .
Avondeten eitjes gebakken en met ham op broodjes. Sabrina haar broek vol dus haar verschoond en gelijk pyama aan. Dan om 19 uur haar erin gelegd wn nadat Jan nog een keer gegaan was werd het stil. Theresa had haar zelf al in pyama gestoken en die ging met haar telefoon in mijn bed. Ze had na de Squla verder de hele middag met haar playmobile gespeeld. Ingrid om kwart over 8 thuis en daarna alles stil. Helaas Netflix en Prime niet te ontvangen en op tv is niets. Straks nog een keer proberen.