Uitvoering Theresa van dwarsfluit

Vanmorgen wakker van de wekker en hup eruit. Dan heb ik alle tijd om alles in rust te doen. Dan om kwart voor 9 heeft Jan mij weggebracht naar Christine.
Dat heb ik maar weer gehad. Dan Jan gebeld dat hij mij kon ophalen en dan belt hij alweer waar ik blijf omdat ik niet voor de deur sta. Daardoor mijn schoenen vergeten aan te doen en op mijn huissloffen weggegaan. Die moet ik nog wel zien op te halen want einde van de week slecht weer storm en regen.
Vandaag warm en zonnig. Vannacht wel min 7 geweest. Maar vanaf nu ook geen nachtvorst meer.
Ik heb Jan gevraagd wanneer hij met de auto naar de garage gaat om te vragen wat het kost om een spiegel te spuiten en de deur te repareren die hij kapot heeft gereden met zijn eigenwijze kop. Af en toe is hij echt buiten het pad.
Fotos van de kindergemeenteraad Theresa.
Eind van de middag belde Jannick of ik meeging naar de uitvoering van Theresa van dwarsfluit. Oke dus nog snel omkleden. Meli had ons weggebracht en bijna aan het eind van de voorstelling kwam ze ons ophalen dus ze heeft het laatste van Theresa nog gezien. Ze had een afspraak bij de huisarts.
Uiteraard was Ingrid er ook met Sabrina dus ik zat als buffer ertussen. Sabrina hopte eerst naar Jannick en toen weer terug naar Ingrid maar toen Meli kwam zat ze gelijk op schoot bij Meli en wilde ook met Meli mee naar huis.
We hebben ook Theresa geknuffeld en dan naar huis.

https://youtu.be/qv5ikdBaF1U Theresa dwarsfluit

Knap hoor! Heel goed gedaan.

Annemarieke 2023-02-15 22:17:05

Gefeliciteerd Theresa, wat een prachtige uitvoering van jou met je dwarsfluit