Bijna weekend

Heerlijk om half 8 wakker en dan een rondje ontbijt tv. Dan douchen aankleden ontbijt met als kroon erop een koffie. Daar kan ik dan ook van genieten.
Het is niet koud met 19 graden maar wel druilerig. Het zou straks moeten opklaren en dan toch weer naar de 25 graden gaan. De katten zijn er nu tevreden mee want die zijn buiten en ik heb het al lang opgegeven om ze uit de plantenbakken te halen waar ze beide zich genesteld hebben op een slaapplek. Waarschijnlijk koel en soms nat als ik ze niet zie en ze water geef. Vanavond komen de meiden weer en daar kan ik mij nu weer op verheugen. Ingrid geeft de maand augustus opnieuw de kinderen niet af aan Jannick. Dan zijn ze de hele zomer bijna niet geweest. In augustus komen ze een weekend naar mij omdat Jannick en Meli niet thuis zijn. Jannick zegt dan dat is haar pakkie aan dan kan ze niet zeggen dat de kinderen die dagen bij mij zijn. En dan aan het einde van de maand 5 dagen als ze met ons mee op vakantie gaan. Maar daar heeft Jannick ook niets van.
Ik heb geen plannen voor vandaag dus ik zie wel hoe alles loopt.
Op mijn gemak eten gemaakt , worstgoulash met aardappel. Nu ben ik door mijn aardappelen heen en het was nog een restant worsten uit de vriezer. paprika kwam ook uit de vriezer dus ik hoefde niet de deur uit. Het weer knapt tot nu toe niet op en het is middaguur. Zo eerst maar eens eten met Jan samen. Ik heb een flinke pan vol dus dat word morgen denk ik weer hetzelfde eten. We eten het graag dus een straf is het niet.
Het werd om half 1 toch beter en dan zelfs helemaal blauw. Jan en ik wilden onze wandeling doen en naar de apotheek dus we stonden om half 3 buiten en kijken op slecht weer wat snel nadert. Toch aan de wandel gegaan want het was 25 graden maar regenjas mee. We haalden de apotheek maar dan begon het te druppen. We liepen naar de Spar en daar wat inkopen gedaan . Dan regende het al dus regenjas aan en op naar huis. Het klaarde later weer op maar dan kwam toch het slechte weer .