Theresa naar de boerderij

Vanmorgen weer wakker van de wekker om half 7. Dan alle ochtenddingen. jan bracht Theresa om kwart over 7 weg en nu samen aan de koffie met ontbijt tv.
We hebben het rijk alleen tot we Theresa vanavond om 18 uur ophalen. Het was in de morgen frisjes en geen idee wat het weer gaat doen. Het was helemaal dicht getrokken maar nu iets blauw tussendoor. Theresa heeft haar korte broek in haar tas ingepakt dan kan ze die aan doen als het toch weer warm wordt.
Theresa had geluk want het weer werd steeds beter. Wij hadden een rustig aan dag. Toen wij haar gingen halen kwamen Mathias en Theresa net met een grasmaaier tevoorschijn. Ze waren aan het grasmaaien geweest en ik weet niet wat nog meer. Uiteraard veel met de beesten en de enorme St Bernhard (die is nu al enorm en pas 6 maanden als je zijn poten ziet oei oei) Beetje heel erg speels en dus daarbij groooooot. Ze hadden in de middag hun huiswerk gemaakt en gegeten maar later geen gehad om nog wat te naschen dus kreeg Theresa nog heerlijk knappende Zimtkrapfen mee. Ze is altijd welkom en ik heb net gekeken en ik denk dat volgende week maandag nog wel kan. Dan is ze maar wat later bij Ingrid terug. Toen we op de boerderij waren was het al onheilsspellend en enorme zwarte lucht. Voor we thuis waren barstte het noodweer al los. Thuisgekomen ging Theresa haar Krapfen eten en douchen. Ze was bang met het onweer en ze mocht bij ons blijven zitten tot het over zou zijn. Het werd tegen achten wat minder en wilde ze wel gaan slapen. Jannick was naar zijn nachtdienst bij het RK. We telefoneerden maar cdat lukte maar niet steeds verbroken of we kregen elkaar niet te pakken. Dus er zullen wel masten uitgevallen zijn. Maar uiteindelijk lukte het wel om wat dingen af te spreken. Theresa heeft onze trekkingrugzak voor morgen en alle spullen klaar gezet.
Ik moet bij Theresa altijd denken aan Jannick hoe die vroeger altijd naar de fam. Maaijen ging dat is nu met Mathias en Theresa hetzelfde.