Komt tijd, komt raad

Laatste dag van de maand en alweer een super mooie zonnige warme dag.
Jannick kwam zeggen dat hij naar zijn werk ging en Theresa sliep nog tot half 9.Dan ontbijten en aankleden en op weg naar Liezen
Er moesten röntgenfotos worden gemaakt van mijn knie, rug, bekken en hand.
En een echo om te kijken of ik een liesbreuk heb. Dat laatste in ieder geval niet nu wachten op de rest want dat wordt opgestuurd. Dan nog wat inkopen doen en op weg naar huis. Gelukkig was het middageten grotendeels klaar dus we konden gelijk aan tafel. Daarna kon Theresa gaan slapen. Jan heeft net hout klein gehakt voor de kachel.
Jan heeft zijn werkgever gebeld en gevraagd wat hij met die 2 extra vakantiedagen moet. Zegt ze die heb je aangevraagd en gelukkig hebben we een kopie van de aanvraag. Ze zei ook gelijk dat hij einde van de maand niet meer naar Irdning en Schladming hoeft te gaan. Dus die 2 dagen was opzet zodat ze niet hoeven uit te betalen.Dan vraagt ze ook nog dan wil je zeker de Ploizei in Irdning niet blijven doen? Nou nee want met 20 minuten heen en 20 minuten terug voor een half uurtje loont niet. Het was nooit een probleem omdat de Polizei en het Bezirk in het zelfde gebouw zitten. Dat wordt dus weer werk zoeken al met al heeft hij 5 jaar voor hen bij verschillende bedrijven gewerkt. Dat kost ons veel geld want nu moet Jan zich weer in Nederland verzekeren en een salaris minder. Omdat Jan recht heeft op pensioen krijgt hij verder helemaal niets.
Tja komt tijd komt raad.