15e vakantiedag

Italië, Eraclea Mare

Zaterdag 10 september
De grote uittocht is begonnen, maandag beginnen in Oostenrijk en Italie de scholen weer.
In ons straatje zitten we nog met 3 tenten bewoond, lekker rustig. Het is een eindeloos mooie camping maar erg duur, daarom komen volgend jaar heel veel tentaanbieders niet meer terug. Ze moeten voor die paar maanden 4000 euro stageld per plaats betalen. Die moeten ze eerst wel terug verdienen.
Vandaag opnieuw volle zon , strak blauwe lucht en erg warm. We zijn naar het strand gegaan en hebben ligstoelen en parasol gehuurd want op het strand is er wind. (warme).
Zelfs Jan is te water gegaan en meer dan eens, heb ik vastgelegd op foto want Jannick heeft altijd gedacht dat als Jan te water gaat hij dan oplost.
Het enige wat echt vervelend is dat er minstens 10x per half uur een verkoper van wat dan ook voorbij komt en als je slaapt blijven ze gewoon tegen je aan zeuren tot je reageert.
Daarna even op de fiets wat boodschapjes gedaan en dan lekker samen de bbq aan. Gelijk vlees voor morgen gebakken dan ben ik morgen ook snel klaar. De ingelegde tomaten in olie en kruiden zijn hemels. En helemaal voor mij alleen want Jan wil ze echt niet. Hele oude kruimelkaas gekocht vindt Jan ook al niet lekker maar ik kan me helemaal uitleven.