Een goed begin is vandaag ergernis

Wakker van Jannick om 7 , ik uh hoe kan dat is mijn wekker niet afgegaan. Kijk ik en er staat 7.30 tja dat was een uur te laat. Maar Gelukkig komt hij altijd eerder dus kon Jan eerst Theresa en dan Sabrina met de auto brengen. Want ze wordt uit de Kiga door Ingrid gehaald. Ik ondertussen douchen en aankleden, ontbijten. We hadden nog wat tijd voor we weg moesten en dat was om 10 uur. Ik had Ingrid gebeld maar die nam niet op maar ik had wel de tas van de kinderen in de auto gedaan. We draaiden net de B320 op toen ze belde. Dus gezegd dat als we terug komen we de tas af komen geven. Jan in de Arcade geparkeerd en hij ging wandelen en boekjes kijken bij de Trafik- Bij de belastingdienst ging het nu veel moeilijker een andere dame die niet accepteerde dat Jan het niet zelf kwam doen. Verder zei ze dat ik voor elk jaar een eigen afspraak moest maken. Ik moet nu weer achter papieren aan en als ik nieuwe afspraak wil maken moet ik bellen en moet Jan zelf komen. Voor de papieren die ik had ingeleverd voor de aftrek van medische kosten kan het een jaar duren voor het verwerkt is. Dan kan ik daarna nog protest aantekenen. Dan ben je weer 2 jaar verder. Maar betalen wel gelijk. Ik trof in de wachtruimte op Anne en die vroeg of ik zin had na mijn afspraak koffie te gaan drinken. Afgesproken in de Eli en bij Sorger koffie gedronken. Bijkletsen en zo. Dan terug naar Jan en die wilde ik bellen maar mijn telefoon kwijt. Die had ik in de auto gebruikt en daar lag hij dus ook nog in. Langs Ingrid om de tas te brengen .Daarna naar huis en eten gemaakt , samen met Jan gegeten, Dan is het ondertussen half 2. Om 2 uur naar de huisarts gegaan om al die papieren van Jan voor de Krankenkasse te laten ondertekenen. Ook gelijk een papier voor mij laten tekenen voor Schwarzach. We wilden eerst gaan wandelen maar het was zeer onaangenaamweer koud door de wind en 12 graden is niet veel.
Nu half 4 en even niets meer. Genoeg voor vandaag.