Het mooie weer voorbij

Vanmorgen om kwart voor 8 wakker tot kwart voor 9 ontbijt tv. Het is donker somber en winderig. Ik ga zo maar bij Letmaier muurvuller halen dan kunnen we aan de muur beginnen . Daar is het dan mooi weer voor en een beetje afleiding kan ik wel gebruiken.
Zo gezegd zo gedaan en jan heeft alles aangesmeerd en gaten gedicht. Dan heb ik middageten gemaakt en hebben we samen gegeten. In de middag aangerommeld en eind van de middag naar Schladming. Ik had een afspraak bij de oogarts. Hij heeft vanalles geprobeerd maar met een bril niet te helpen dus ik moet voor een operatie. Ik had medelijden met al die wachtenden na mij want hij was erg lang met mij bezig. Dan heb ik hem gevraagd over het oog van Theresa en hij heeft papieren meegegeven . Als Ingrid Theresa wil laten opereren aan haar oog dus het rechtzetten kan dat probleemloos. Geen kosten aan verbonden. Dus daar moeten we nog eens over spreken.
Maar of dat nog eenvoudig gaat na morgen. Voor Jannick begint het op het gerecht om 8 uur voor ons 9.15 en dat kan duren tot 12 uur.
Vandaag kreeg Jannick ook te horen dat Sandra ook als getuige komt. Nog eentje die nooit hier was en dus alles van horen zeggen heeft. Het lijkt het proces van Dep versus Heard wel. Ingrid heeft tot nu toe grove leugens voorgeworven , kijken of ze dat voor het gerecht ook durft. Haar getuigen kunnen het alleen van horen en zeggen hebben.