Zo´n dag dat je denkt grrrrr.

Vanmorgen de wekker en ja we sliepen allen. Allemaal eruit en er zat geen vaart in bij Theresa. Maar het lukte Jan en Theresa op tijd de deur uit.Het was nogal koud in het trappenhuis best ongewoon sinds we nieuwe ramen en verwarming hebben. Maar tja als Jannick de deur open laat staan helpt het allemaal niet. Net zelf klaar met alle rituelen 9 uur en de telefoon ging. De juf van Theresa of we Theresa wilden komen halen. Ziek zwak en misselijk. Ik denk dan ga ik gelijk mee dan kunnen we op de terugweg de auto vol tanken en voor de kerstboom kijken . Staan we buiten helaas zijn ze van Letmaier begonnen aan de brug te repareren en konden we dus niet met de auto naar de straat komen. Ook de buurman stond boos bij de brug want die wilde ook weg. Ze sporen toch niet als je de enige toegang zonder de mensen te melden afsluit. Ik had Jannick gemeld dat Theresa gehaald moest worden en die heeft Letmaier gebeld om te vragen of ze wel normaal zijn. Ja het was rondgestuurd maar niemand heeft iets, ook de Rettung is niets gemeld en die moeten het zeker weten. Ja maar het hangt ook op het gemeentehuis. Ja heeft Jannick gezegd daar ga ik ook elke dag kijken of er iets aan de hand is. Morgen zitten we ook tussen 13 en 18 uur zonder water. Dat is op Facebook gemeld en ze hebben gisteren een klapbord met een A4tje bij de brug gezet zo dat we het allemaal weten.
Theresa zal toch echt ook even mee moeten zodat we de dingen kunnen doen die gepland stonden en ook moeten. Niemand anders die even op kan passen.
Ik denk toch dat het de stress is dat Ingrid weer weg is bij Theresa want ze is thuis alles weer vergeten. We zijn even de booschappen gaan doen die gedaan moesten worden en de auto getankt want die stond ook rood. Jan had vanmorgen net het luik open en die hbben we nu maar weer dicht gedaan doen we wel als Theresa weer de deur uit is. We wilden kerstspullen naar beneden brengen. Ik was ook even kijken bij de Landmarkt voor een kerstboom en die met prijzen vergaat je de lust op een boom. Ook al had ik een bon waarmee ik 5 Euro korting kon krijgen. Dan thuis het eten afgemaakt want daar was ik mee bezig toen de school belde. We hebben gegeten en haar eetlust is goed- Ze mocht geen tv kijken dus nu luistert ze naar een CD.
Theresa had haar schoolfotos gekregen best wel een mooie foto. Jula en Tobi ook maar daar komt het linkje nog van.
Jannick is vandaag in Haus bezig als Baggerfahrer ze zijn de afgebrande Stefflback aan het wegruimen.
Het is vandaag super mooi weer na een nacht met behoorlijke vorst. Helaas om half 1 is de zon achter de berg en is het donker. Dan daalt de temperatuur in ijltempo.
Om dat Theresa toraal niet ziek was haar gewoon naar de Skiclub laten gaan. Dan ben ik gelijk met Jan even naar de Apotheek gegaan had al een week een recept en kwam er niet toe. Het was al weer minus 4 en echt koud. Toen Jannick vanmorgen weg ging was het minus 11. Dan hebben we Theresa weer opgehaald en ze was helemaal blij want de Nikolaus was geweest en een chocolade gekregen.
Ze wordt hardnekkig gemobt door een meisje en die had haar nu ook weer gepest. Maar ze zei dat Christian het voor haar had opgenomen en tegen de trainer had gezegd dat het echt zo is nadat Theresa wat gezegd had. Ze kan het slechter treffen hij is van Prock.
Thuisgekomen haar gelijk onder de douche gedaan en ondertussen tussen haar en het eten voor Jannick en ons avondeten gedaan. Jan had haar ondertussen ook afgedroogd . Jannick kwam eten en wij aten ook ons avondbrood. Hij had erg spierpijn ongewoon werk en zwaar. Daarna ging hij naar bed, Theresa lag er ook al in en sliep binnen 5 minuten. Jannick had haar aangesproken over het ziekzijn op school en ze gaf toe dat ez niet ziek was. Jannick rustig met haar gesproken en daarna hebben ze geknuffeld. Ik snap ook wel dat ze zich zielig voelt nu Ingrid alweer weg is. Dan het mobben steeds dat is heel vervelend. Nu de rust weer gekeerd en ik ga er denk ik ook vroeg in. Morgen weer vroeg dag, Ondertussen ook Ingrid gesproken maar heel kort. Want ze kreeg een rondleiding. Ze heeft een mooie kamer met Sabrina en het is er mooi.

Mooie foto’s, ze staat er leuk op.

Anja 2019-12-04 21:18:04

Leuke foto’s al echt een dametje

Erna 2019-12-04 21:55:48

Leuke foto's ze staat er goed op, al een hele dame