Naar Radstadt

Oostenrijk, Salzburg

Freitag 10.Februar
Een goede nachtrust gehad en echt coma geslapen. Ik heb daarvoor wel een slaapmiddel moeten nemen maar het heeft me wel geholpen. Werd om 8 uur wakker en het voelde wat beter.
Alles snel snel want ik ging met Ingrid mee want Theresa moest naar de oogarts in Radstadt . In de wachtkamet moest ondanks dat ze gevoed was door Ingrid Sabrina zo hard huilen dat ik besloot om haar in de kinderwagen te doen en te gaan wandelen.
Dus een flinke wandeling door Radstadt gemaakt. Er was Bauernmarkt stelde niet veel voor maar was daar wel lekker zonnig dan zigzaggend door Radstadt. Ik waar net op het punt dat ik dacht we gaan weer terug toen Ingrid belde dus in een wat sneller tempo terug gelopen. Het weer was super zonnig maar de wind zo koud en het vroor.
Thuis heeft Ingrid eten gemaakt en hebben we gegeten. Daarna omdat Sabrina nog zo lekker in haar autostoeltje zat gelijk door naar Annemarieke waar ik de vloeren even gezogen en gedweild heb . Zo klaar dus en weer naar huis. Ben dan in bed gestapt want de vermoeidheid is groot. Ik raak het hoesten maar niet kwijt. Even Jan gebeld maar daar ik elk woord uit zijn mond moet trekken hem maar weer in zijn eigen vet smoren gelaten. Als hij nergens behoefte aan heeft mij ook goed. Toch een 2 uurtjes geslapen en een stukje fitter wakker. Dan heb ik Theresa´s slaapspullen boven gebracht en ze kwam zelf met pyama, tandenborstel beker en tandpasta en uiteraard haar Shaun. Ze komt namelijk bij Oma slapen. Maar ik heb haar eerst Pa laten bellen zodat ze kon vertellen dat ze in zijn bed ging slapen. Ze keuvelde lekker met Opa. Zij mist hem heel erg. Ze heeft wat tv in bed gekeken en dan ging ze slapen. En een hhalf uurtje later ben ik ook gegaan ook een beetje tv kijken want ze slaapt er toch doorheen.