Maandag maar geen blauwe

Vanmorgen vroeg wakker , een beetje tv en opgestaan. De badkamer gesopt en daar was ik weer tevreden mee. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina en dan gingen ze weer want Gabi kwam voor Sabrina. Gabi ging om half 12 en kwam Sabrina boven en Ingrid ging Theresa van de school halen en dan door naar Schladming. Van het begin af aan problemen met Theresa´s ski uitrusting dus Ingrid nu terug naar de sportzaak.
We merken weer dat er een groot iets op stapel staat want het internet is weer flink gedrosseld. Het is niet meer zo erg als vroeger maar toch kan je het merken. Dan kan ik geen 2e pagina openen of we kunnen geen Netflix kijken. Ook geen filmpjes Facebook bekijken. Morgen is de Nightslalom van Schladming. Wij kijken wel gewoon thuis op tv. Niet zo koud, droog want er wordt regen/sneeuw verwacht en storm. Ingrid zou met Barbara gaan maar heeft eigenlijk ook geen zin.
Zo maar eten maken en dan kunnen we met zijn drietjes eten.
Het eten ging prima en Sabrina had goed gegeten daarna ging ze weer spelen dus geen kind aan haar.
Buiten is het super mooi weer al komt er nu veel bewolking aan.
Kwart over 1 was Ingrid weer thuis met een compleet nieuwe set skimaterialen. Ze heeft andere schoenen die een ander systeem hebben van dichtmaken en dicht blijven. Tot haar vreugde heeft ze nu Marchel Hirscher Atomic skies (heeft Zoe ook pas gekregen) en stokken die gelijk groot zijn met dezelfde tellers. De man heeft zijn excuses aan Ingrid aangeboden voor het slechte materiaal. Want we hadden al een keer problemen gehad. Afgelopen zaterdag moest Theresa duidelijk harder werken dan Zoe omdat haar skies niet gingen.
Op naar de volgende wedstrijd geen idee wanneer.
De zon blijft nu boven de berg staan, valt nog wel onder het dak door de ramen binnen maar als de zon hoger komt hebben we dat ook niet meer.
Theresa kwam in de middag met denintendo spelen en dan nog squalaop de pc. Ik heb haar een citotoets voor begrijpend lezen laten maken en die was foutloos.
Ondanks de bewolking droog gebleven en niet koud.