De spits van de week er af

Vanmorgen om half 7 wakker , gisteravond goed ingeslapen en dan tegen half 2 de alarmen . Jan en ik beide wakker dus beide maar even een toilketgang gemaakt. Het voordeel dan wordt je koud en dan terug in het warme bed waardoor je toch beter inslaapt.
Om 7 moest Jan eruit want die ging meelopen met Theresa dat heeft ze graag en ach dat doet Jan dan. Meli bracht zelf Sabrina weg en gaat als het goed is gaat ze ook zelf halen. Jan zal Theresa wel tegemoed lopen . Ik mag me nu Pensionist noemen maar voel me nog niet zo. Tegen 8 ben ik ook opgestaan.
We zijn al dagen aan het zoeken, Jan heeft vorig jaar bij de nieuwe auto een geldbedrag als bon gekregen wat we over hadden van de kilometers. Het is meer dan 350 Euro en je raadt het al nergens te vinden. Onze auto moet volgende maand en het geld zou zeer welkom zijn. Hij kan het niet laten om dingen ergens te doen waar hij vindt dat het moed ook al doe ik het ergens anders. Hij geloofd het zoals gewoonlijk niet en daar word ik het meest radeloos van. Ik had hem gezegd doe in de map met alle autopapieren maar helaas daar zit het nu niet in.
De lucht is licht dichtgetrokken en na de storm van gisteren geen wind nu. Er wordt helaas weer sneeuw aangezegd.
De badkamer ondertussen al gepoetst. Nu even zitten met een kop koffie. Even FB en zie waarom we wakker werden van het alarm.
Wirtschaftsgebäudebrand in Pruggern: Die FF Gröbming rückte zur Unterstützung der Einsatzleitung Pruggern kurz nach 01:00 Uhr mit HLF3 und HLF4 aus. Unser Auftrag bestand in der Brandbekämpfung unter schwerem Atemschutz sowie der Gewährleistung einer Löschwasserreserve durch unsere beiden Tanklöschfahrzeuge mit insgesamt 7000 Liter Volumen. Wir danken allen eingesetzten Kräften für die hervorragende Zusammenarbeit.
Jannick had zijn Pager niet gehoord en was om die tijd toch niet gegaan want dan weet hij zeker dat hij na de brand door naar zijn werk kan. Zonder slapen trekt hij dat niet. Theresa was vannacht ook weer bij hen in bed gekomen die heeft duidelijk slaap problemen en ze weet zelf zegt ze niet waarom. Jannick wil psychologische hulp voor haar zoeken. Ze kan ook bij de Regenbogen maar sinds die ene keer heeft Ingrid geen afspraken meer gemaakt en Jannick wil liever een onafhankelijke psycholoog inschakelen. Ze heeft angstproblemen en voor het tot een grote stoornis wordt er wat aan doen. Volgens Ingrid als zij het alleen zorgrecht krijgt is het probleem opgelost. Bij Ingrid slaapt Theresa ook bij Ingrid in bed wat ook geen goede zaak is. Ingrid projecteert haar probleem op de kinderen.
Jan had Theresa ook gehaald en alweer afgesproken dat hij haar morgenochtend weg brengt en ook weer ophaalt.
Middageten gemaakt en met Jan samen gegeten kip tandori met rijst. Theresa kwam met al haar spullen om haar huiswerk te maken . Beneden was Gabi voor Sabrina daar.
Ik moest tegen 2 weg want ik moest mijn infuus laten doen bij de huisarts. Dat duurde lang voor het er in zat en ik was pas tegen 4 weer thuis. Moet nu veel drinken want het moet worden uitgescheiden door de nieren. Theresa was er nog en een beetje met haar gepraat en ze wil ook graag een agenda dus haar laten zien hoe die op haar telefoon werkt en de dagen dat ze bij Papa is erin gezet , de vakantie, en nog wat dingen. Misschien wel goed omdat ze het overzicht dan ook behoud. Haar laten zien waar we op vakantie gaan en ze weet alleen dat er op een zondag een verrassing is voor haar. Ze verheugd zich nu op zaterdag dan gaan we naar Graz met zijn allen .