Op stap met Ingrid en bij thuiskomst visite

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen was ik net wakker toen Ingrid met kinders kwam. Sabrina bleef bij mij en ik was met haar opgestaan toen Ingrid terug kwam. Even koffie drinken en Ingrid wilde naar Liezen gaan ok dus dan ga ik mee. Moest mezelf nog even snel in de plooi brengen.
In Liezen moest ze van alles en nog wat en ik braaf met Sabrina wacten tot ze dan klaar was. Nog even snel wat inkopen en dan weer richting Gröbming en gelijk Theresa van de Kiga opgehaald. Thuis stond er een auto voor de deur en Theresa wie wie wie? En ik dat ik dacht dat het Haje zou zijn. En ja die vond ik bij Jan op de koffie al was hij een half uur bezig geweest om uit te vinden hoe het apparaat werkte. Maar hij had koffie. Nog gezellig kletsen en ergens tegen 2 ging hij weer . Ingrid was ook nog even dag komen zeggen en die ging ook weer. Zo zijn de dagen wel heel snel voorbij. De kou is weg geen vorst gehad maar druilerig weer in de morgen en het werd iets beter maar geen vrolijk weer. Ik heb toch liever de vorst dan heb je meestal de zon ook. In Liezen viel wat natte sneeuw maar te warm voor echte sneeuw.
Ingrid had een bon en vond zo waar een regenbroek en jas voor Theresa bleek de bon pas morgen geldig. Maar die dame wilde het wel weg leggen tot morgen. Dus dan moet Ingrid morgen weer. Ik zei haar dan ga je toch gelijk nadat je Theresa weg gebracht hebt want Silke komt om 9 voor Sabrina en wij zijn dan toch thuis.
Nu toch nog een koppie koffie en dat smaakt me best. Vooral omdat ik een berichtje kreeg dat de operatie van Els achter de rug is en het haar goed gaat. Verder weet ze nog niet zo veel want de arts moet nog langs komen. Wel was het groter dan ze gedacht hadden.
Nog even op Sabrina gepast omdat Ingrid naar de apotheek moest en daarna bleef Theresa nog voor het sinterklaasjournaal.
Dan nog vandaag hiephiephoera voor Bert die vandaag volgens het vlaggetje 40 is geworden.