zoooooooooooooooooondag

Wakker worden van de wekker is altijd een beetje duf aan het begin van de morgen. Maar wel lekker geslapen en ik sliep ook al vroeg dus een lange nacht gehad. Theresa was er al toen Dominik kwam en ze samen lekker bezig waren met spelen. Theresa ook nog wat Squla en ik eten afmaken wat ik gisteren had gekookt en griesmeelpudding gemaakt voor na het eten- Ik had zo veel hutspot dat ik voor Jan en mij genoeg heb en ingevroren heb voor 3 Oktober. Dan gezellig aan tafel en het toetje eten we laten want ze waren nog niet voldoende afgekoeld in de vormpjes. De kinders zijn de tuin in want het is opnieuw een super warme en zonnige dag.
Het valt niet mee om Jan aan te laten komen , hij weegt nu 60.9 kg. Maar dat is al bijna geen 60kg meer.
Eten doet hij goed daar ligt het niet aan.
De kinderen geroepen dat de griesmeelpudding met bitterkoekjessnaak klaar was en ze kregen er caramelsaus bij. Dan zijn we gaan wandelen , de panoramaweg en als we de ronde gemaakt hadden mochten ze nog in de speeltuin spelen. We vonden een deel waar allemaal rose bloemen groeiden , ze leken op crocussen maar dat waren ze vast niet. Jan in de schaduw en ik in de zon was goed te doen. Dan tijd om naar huis te gaan en mochten ze netflix kijken. Nu wachten op Trixi die Dominik komt halen daarna moet Theresa ook naar beneden en kan ik gaan opruimen. Ik zou eerst morgen mee gaan naar Bruck an der Mur want Theresa moet naar de oogarts daar. Maar het gaat best goed als Sabrina bij ons is dus aangeboden dat ze ook Sabrina bij mij kan laten . Dat vond ze een goed plan want dan kan Sabrina op tijd eten en slapen gaan. Ik kan dan tenminste nog iets thuis doen . Het wordt morgen als het goed is weer een hete dag ( we hadden vandaag boven de 30) Geen zin om lang in de auto te zitten en bij het ziekenhuis in Bruck is niet veel in de buurt.
Bianca toen ik over die bloemen schreef moest ik weer aan de bloemen denken die we in de Klamm gezien hebben en die op kleine cyclamen leken. Het zijn inderdaad een soort cyclamen die in het wild groeien. Ik had het opgezocht.