Geslaagde dag

Vanmorgen om half 7 wakker van de wekker. Een beeje rusteloze nacht gehad en reflux. Ik was naar beneden gelopen daar zaten de dames al n de huiskamer met Jannick en Meli. Dus Jan hoefde ze alleen weg te brengen. Vandaag geen spijt van vroeg opstaan want het weer is prachtig.
Gisteravond kwam Theresa thuis van Mathias en helemaal blij. Ze rijdt daar zelf op de maaitractor en vindt dat geweldig. Jannick zei nog maaitractor kleine tractor grote tractor. Zo gaat dat hier op het land. En ze dacht dat ze in het weekend gaan hooien. Moet eerst met Jannick en Meli overleg hebben wat we de komende dage gaan doen. Kinderen zijn donderdag en vrijdag vrij. (Fronleichnam)Nadat Jan Sabrina ging weg brengen ben ik gaan douchen en aankleden.
Jan moet eerst zijn kostuum gaan passen maar ik ben bang dat hij erin verzuipt.
Ondertussen ben ik er achter dat het gekleed jurkje of mantelpak moet zijn. schouders bedekt en onder de knie. Omdat de ontvangst in de tuin is , geen naaldhaken .
Jan net zijn pak gepast en hij verzuipt erin. Dus nu op zoek naar een kostuum. We hebben bizar weinig tijd en we willen eigenlijk zo snel als mogelijk alles bij elkaar hebben. Dus we waren hier naar de Landmarkt maar de maten liepen tot 40 en dan 2 jurken die groter waren maar dat waren zakken met 3 gaten. We lieen eigenlijk richting Hauptplatz en ik dacht o bij de sportzaak hebben ze ook een dameskleding afdeling. En ja erg leuke kleding maar het meeste ook tot 40 maar wel een erg leuke jurk gevonden maar daar moet een gekleed vest of colbert over door de blote armen. Dus niet meegenomen. Theresa kwam om 12 thuis en die eerst laten eten want die moet weer naar blokfluitles. dan moet ze om kwart over 1 weer weg . Om half 1 ging Jan Sabrina halen en kwam na 1 thuis. Allemaal minestronesoep met kruidenbrood.
Dan hebben wij Sabrina in de auto gezet en zijn Theresa om kwart over 2 gaan oppikken bij de muziekschool. Doorgereden naar Stainach daar hadden ze bij de Carla nieuwe kostuums hangen. Geen gangbare maten maar Jan paste de 52 en zelfs met juiste been en armlengte.
Dus een spiksplinter nieuw kostuum voor 28 Euro. Verder geen colbert of jasje of wat dan ook die past bij de jurk die ik gezien heb en verder ook niet mijn maat. Doorgereden naar Liezen nergens iets wat geschikt is in mijn maat. Maar vond een 2 delig iets rok en blouse. Dan heb ik in ieder geval iets. Bij de Carla in Liezen hingen ook veel geschikte jurken maar allemaal tot mt 40. Maar misschien vind Meli iets erbij. Die heeft een mooie jurk maar kon ook nergens een jasje of iets dergelijks erover vinden. Tja dat probleem had ik ook. Nu nog nette pantys ergens kopen . Blote benen zin ook taboe. Maar de druk is bij ons van de ketel .
Alles en iedereen weer beneden morgen weer een dag. Vandaag was het een warme en zonnige dag.