Inpakken en verheugen

Oostenrijk, Kleinsölk

Montag 27 August
August Regen wirkt wie Gift,wenn er die reifende Trauben trifft.
Bewolkt maar de zon komt al door en er komt ook steeds meer blauwe lucht.
Vanmorgen via het beeldscherm van de tv mijn netbookje leeg gehaald en naar mijn geheugenkastje gezet.
Kan nu opgestuurd worden. Moet nog even wat info telefonisch vragen . Dan wilde ik mijn financien doen maar dat gaat moeilijk als het internetbankieren niet werkt van de ING. Blijkt storing te zijn. Maar kon ook mijn zaken bij het CVZ niet op de pc doen want daar kon ik ook geen contact mee krijgen. Bij de ING zeiden ze dat ze behalve een eigen storing ook geen toegreep hebben op het internet dus dat is bij het CVZ schijn baar ook zo vandaag. Vervelend als je tijd inplant en dan niet kan werken.
Maar weer wat zaken opgezocht en ingepakt voor onze vakantie, als je kampeert heb je altijd wat meer dingen mee te nemen. Het lijkt erop dat we goed weer hebben als we daar heen gaan want ze geven eind van de week alweer hoge temperaturen op. Hoop niet al te hoog want we zitten ongeveer 50 km van Zagreb en daar zijn momenteel bosbranden.