Een heerlijke dag

Vanmorgen ging de wekker en Jan eruit voor Theresa. We hoefden niet heel vroeg want Meli deed de kinderen. Dan belde Meli mij weer wakker want ik had mij omgedraaid dat ze Sabrina bij ons bracht en ik begreep het niet helemaal maar dacht Jan moet Sabrina weg brengen. Dan belde Jannick en ondertussen was ik wel helemaal wakker dat Sabrina overgegeven had en dat Ingrid haar om 8 zou komen halen. Dat deed ze ook en daarna ik maar gaan douchen enz. Helemaal vol vreugde want ik had er zin in. Behalve dat de afgelopen 2 jaar weinig vrienden gezien heb ook niet echt veel met vriendinnen rondgestapt. Het hoeft voor mij echt niet meer elke week maar af en toe ben ik daar toch echt wel aan toe. Wat gewinkeld en heerlijk gegeten bij Sajado. Al met al een heerlijke dag in alle opzichten. Het is ook super mooi weer en niet meer zo koud, De sneeuw verdwijnt nu echt snel al is er boven genoeg. Het gaat zelfs zeer warm worden want we gaan naar 25 graden temperaturen. Niet zo goed voor de natuur want het is al zo lang droog.
Jan had ook goed gegeten , het had gesmaakt zei hij. Hij had nog wat over maar dat wil hij vanavond eten. Hij had zijn Ruhetag genoten. Dus onze week is super begonnen.
Ik kan er weer even tegen.

Was weer erg gezellig, Nicolette!