Daar gaan we weer

Nederland, Rotterdam

Ik had op de tv gekeken hoe laat het was en ook een zender op tv gezocht waar ook de tijd op stond en die waren gelijk. Dus ik nam aan dat het de nieuwe zomertijd was. Dus een beetje blijven liggen en toen werd Jan wakker en bleek het toch een uur later te zijn en al half 9. Dus Jannick gebeld en met zijn allen gaan ontbijten. Dat was weer heerlijk en gezellig. Een beetje vreemd dat ze geen kinderstoel hadden. Ook vreemd dat we een kinderbedje hadden gekregen met alleen een laken en verder niets dus Theresa sliep bij mama en papa. Jannick ging de overige kosten afrekenenzoals ontbijt en toerismebelasting en zo. Hij had ze ook gelijk gezegd dat hij vond dat er een kinderstoel hoort te zijn en een fatsoenlijk kinderbed en dat de kamers vuil waren. We kregen een flinke korting en Jan zei later dat het hele hotel niet goed werd schoongehouden en dat het overal vies was. Toen we aankwamen lag er bv een paperclip in de lift toen wij gingen lag die er nog steeds. In de eetzaal was een roestvrij paneel die zag er niet uit. Parkeerruimte was er genoeg en een prima uitvalbasis voor wat we voor hadden.
We gingen eigenlijk vroeg op weg naar Eindhoven, We waren nog maar net op weg toen Jannick zich afvroeg waar zijn autosleutels waren. Nog gestopt onderweg maar ze kwamen niet te voorschijn. Later kwam Ingrid op het idee dat ze misschien in Jannicks camera rug tas konden zitten. Dat was gelukkig ook zo. Dat was een hele geruststelling Nog even ergens gestopt om de auto af te tanken, Bleek het een zeer zuinige auto te zijn . Bleek dat we voor 17 euro het hele weekend gereden te hebben. De auto op de parkeerplaats gezet en de sleutels in de kluis. We konden op Eindhoven gelijk de bagage inchecken want er vertrokken heel veel vliegtuigen van Transavia. We mochten de buggy houden tot we in het vliegtuig stapten. We besloten om dan ook maar door de douane te gaan want het was loeidruk.
Toen werden Ingrid en Theresa door een pinnige dame eruit gehaald en Jannick mocht mee. Om ergens anders door de douane te gaan , het waren grote controles die ze doorvoerden. Daarna allemaal weer aankleden en inpakken. Het duurde nog een poos voor het vliegtuig landde maar toen ging het ook allemaal super snel. We kregen te horen dat er maar 20 personen mee vlogen en we daarom stoelen aangewezen kregen. We liepen naar het vliegtuig en vertrokken 10 min uten eerder. Super vlucht al was het eerst wat heiig maar hoe dichter bij huis des te mooier het weer. Theresa was super lief en viel tijdens het landen in slaap. De bagage zagen we al voorbij komen voor wij uit het vliegtuig waren. Dus alles super snel klaar, parkeerkaart betalen en weg. Probleemloos thuis gekomen Waar onze verwende katten zich niet lieten zien want Barbara verwendt ze echt en stopt ze helemaal vol. Ze was zelfs vandaag nog voorbij gekomen. Gebeld dat we goed waren aangekomen, De kattenbak was schoon en ze had zelfs in mijn keuken nog dingen gedaan. De koffers uitgepakt en opgeruimd. Theresa´s boekenkast is nu vol.

We zouden graag fotos krijgen van allen die fotos gemaakt hebben.

Annemarieke fijn dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben , De fotos zien er goed uit.

Christina Vethaak-Baars
Mooie fotos van de gezellige vrolijke tijd, van jullie met de kids en kleinkids. Wij hebben het ook gezellig gehad, Cherique was gekomen en samen weer eens gewinkeld en samen geweest. Was voor ons ook een tijd geleden dat we haar zagen. Dat we er nu ook van hebben genoten. Hoop dat het de volgende keer wel lukt om jullie weer eens te zien. Heel veel liefs van ons allen