bankhangen

Freitag 20.Februar
Nog steeds super mooi en zonnig weer en dan wordt het op het balkon een 20 graden in de nacht nog steeds vorst en koud.
Theresa is ziek en heeft vannacht Ingrid uit haar slaap gehouden en de wekker liep bij ons om 5.45 af omdat ik de babyfoon zou zetten. Ingrid kwam even vertellen hoe het gegaan was en daarna weg. Theresa dacht na mijn moeder nu Opa en Oma dan maar wakker houden. Haar uit haar kamer gehaald en bij ons in bed. Echt lekker slapen doe je dan niet meer maar beter iets dan niets. Opa werd door haar wakker gemaakt door zijn neus dicht te knijpen. Nog iets meer dan een uurtje zo volgehouden en dan maar eruit. De rest van de dag was ze wel lief maar vermoeiend en al helemaal als je zelf ook moe bent. Ik ben nog wel een stukje met haar gaan wandelen , lekker een frisse neus halen in het zonnetje. Ingrid was laat thuis was al tegen half 9 in de avond dus een super lange dag voor haar. Maar als je binnen een kwartier 6 nieuwe patienten krijgt hoef je niet te vragen hoe druk het is en nu komen er dus ook griepgevallen bij al die ongelukken. W ij hebben nog een poosje aan bankhangen gedaan.