Brrr nog kouder dan gisteren

Vanmorgen om half 6 wakker vol gehouden tot 7 en dan eruit. Kom ik onder de douche vandaan was Jan er ook al uit. Alles op ons gemak en we besloten om 10 uur samen een rondje te gaan maken. Jan sloeg af bij de Apotheke en ik liep door naar de Bank. Al het kopergeld van Theresa door de machine en bijgeschreven op mijn rekening. Ze had 12 bijna 13 Euro aan kopergeld , het was niet te tillen. Maar haar Konto staat nu op 175 Euro. Nu nog kijken hoe ik haar pot op nul kan zetten. Als ze er muntgeld in doet gaat er gekleurd licht branden en telt hij het.
Er was Bauernmarkt en ik heb Roggekrapfen met Steierkas meegenomen en voor mij ook Bohnenkraut erbij. Zie ik bij Spanberger dat ze Grillhandl hebben en ik dacht gelijk hu zou Jannick Steckfisch besteld hebben bij de Grimming Imbiss, dus hem gebeld en ja hoor dat had hij. Dus thuis naar Ingrid gegaan en die had al haar groente enz al gesneden dus ik vraag haar eet jij geen Steckfisch. Ze kijkt mij aan en zegt net als ik uhhhhhhhhhhhhh dus ook vergeten. Dus ze maakt een grote pan aardappel groentesoep voor morgen. Was ik niet aan de wandel gegaan waren we het beide vergeten. Silke was er die zei ook gelijk oh lekker maar helaas het is alleen op bestelling. Voor Jan dit keer geen Stecklfisch dus die eet de Krapfen en ik maak er wel soep voor hem bij.
Vanmorgen maar weer eens gebeld met de Möbelix en mijn Hockers zijn al 3 weken bij de Post maar ze hebben bericht gehad dat het totaal in elkaar gestort is en dat ze kleine pakketten bezorgen maar de grote blijven staan. Het hout voor het balkon schiet ook niet op. Dus we kunnen niets afmaken.
Zo maar op weg met Jan om de vis te gaan halen. Daarna eten en dan zitten we alweer in de middag.
Vis gehaald en geen wachttijd was keurig op de bestelde tijd klaar. Thuis kwamen we praktisch voor d .e deur Jannick met de vuilniswagen tegen. Hij kon de vis ruiken maar helaas moest hij nog wachten. We hebben bij Ingrid en de kinderen gegeten en Jan had de Krapfen met Steierkas gehaald. Gezellig was en na de koffie van Jan gingen we weer.
Jan heeft her en der nog plekjes bijgewerkt en nog wat laatste stipjes van de vloer gehaald. Langzaam aan wordt het wat . Dan even met Danuta heen en weer schrijven en we zijn in de auto gestapt en even een bezoekje. We bleven beneden en uit elkaar en hebben nog gebabbeld. Ze heeft een groots gebaar gemaakt en vergeten zal ik dat nooit. Theresa gaat haar bed krijgen. Met vers gelegde eieren kwamen we thuis . Voor Jan Linzensoep gemaakt vond hij lekker. Ik mijn Krapfen met Bohnenkraut en Steierkas opgegeten. Nu een genoeglijke avond met de kachel aan en een kaarsje op tafel.
Foto van Tobi die is baby af want hij krijgt een nieuwe kamer.