Wedstrijden Steirisch Biathlonteam

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Mijn wedstrijd van afgelopen zondag ging slecht. Ik had opnieuw last van erge buikpijn. De eerste ronde ging goed zat voorin, maar daarna kreeg ik buikpijn en misselijk. Ik werd 7e.

Ik ben vandaag gevraagd of ik voor het Steirisch Biathlon Team a.s weekend in Hochfilzen wil lopen. Maar helaas heb ik de Österreichse Meisterschaften langlauf en ben ik het hele weekend in Eisenertz.
Wel jammer want ik had het graag gedaan.
Het is toch top als je in het Steirisch Langlauf Team zit dat je ook nog gevraagd wordt voor het Steirisch Biathlon Team. Ik zou liever biatleet zijn maar dat lukt niet met school, maar als ik een wedstrijd meeloop in de biatlon en het goed gaat kan het Team me misschien wel in de biathlongroep van de school krijgen.Ik ga in Irdning biatlon trainen bij heer Waldhuber, hij is trainer van het Steirischteam en ÖSV trainer biatlon. De Oostenrijkse top traint in Irdning en ik ben blij dat ik de kans krijg om daar te mogen trainen.
Het probleem nu is dat ik het langlauf trainingsprogramma en wedstrijden moet lopen.Misschien lukt het om volgend seizoen over te stappen naar de biatlon.

Gisteravond een journaliste van het AD gesproken, er komt een stukje in het Ad maar ik weet niet wanneer.

Zo dit was het weer voor even. Jannick