Super zonnig

Vanmorgen om even na 7 wakker. een uurtje ontbijt tv met 2 zeurende katten. Die eten gegeven en gaan douchen. We hebben een ongelooflijk blauwe lucht, zon en nu al 8 graden. De komende dagen schijnt het echt warm te gaan worden.
In de morgen mijn kast afgemaakt dus de klus is geklaard en dan daarna op weg naar Liezen. Afspraak bij de Orthopede. Maar eerst een berg afgegeven bij de Carla daar. Dat ruimt weer op. Ook de grote speelgoeddingen die ik nog niet verkocht had. En er koimen altijd weer dingen uit de kast die er al weer een jaar ongebruikt hebben gestaan of gelegen. Dan de auto in de Eli parkeergarage gezet en vandaar gaan wandelen. Jan wilde buiten blijven en ik was de eerste dus snel klaar, Terug gewandeld en Doner Kebab gehaald in de Eli. Een deel in de auto gegeten de rest weer ingepakt. Dan iets terug brengen bij de Action en uiteraard weer wat dingen mee terug genomen. Ik kon een kip en 2 aardewerk kuikens niet weerstaan. Dus alvast wat Paasgedachte. Ook alle verjaardagskaarten en kerstkaarten opgeruimd. Op het plankje 2 andere kipjes met hangbenen gezet. Ook het koetje en de 2 schaapjes na jaren weer eens neergezet, Morgen eens kijken wat ik nog meer kan neerzetten.
Dan naar huis gereden en thuis kwam Jannick vertellen dat ze weer een tweede konijn hebben. Theresa mag als ze weer komt een naam aan het konijn geven.
Waar ik al bang voor was gaat gebeuren, Ingrid heeft voor maart doordeweeks morgendiensten ingedragen dat houdt in dat Theresa uit school komt en dan alleen thuis is tot Ingrid komt en dat zal niet vroeg zijn want Ingrid werkt tot minimaal 13 uur en ze laat Sabrina ook tot 13 uur op de Kindergarten dus die moet ze eerst halen. Op maandag en dinsdag is Theresa om half 12 uit. Ik vind het nog niet goed om Theresa alleen te laten. Ze heeft het al moeilijk genoeg wat later wanneer ze gewend zou zijn en de situatie hanteerdbaarder is . Ik zal zorgen dat ze haar telefoon dan heeft als er dan iets is kan ze bellen. Dat is het minste wat ik kan doen. Ook heeft Ingrid de nieuwe data voor de Reha in de agenda gezet die staat nu voor mei gepland. Ik had het vriendelijker gevonden om even contact met mij op te nemen want het zijn 2 van de 3 weken dat ze niet hier zou zijn, Dus dat houdt in dat ik voor Theresa er moet zijn. Je zet iemand toch niet voor het blok. Dan moet ik dus 4 weken achter elkaar beschikbaar zijn.
Nu maar eens van mijn avond genieten

Voor je kleinkinderen heb je alles over😀😀het is altijd nog minder dan dat je al deed.