Weer een lange dag en erg heet

Vanmorgen om 6 uur wakker , een mooie tijd dus opgestaan en gaan douchen en aankleden. Dan om half 7 Theresa wakker gemaakt , ze kleed zich zelf aan en ondertussen had Oma haar boterham en haar eten voor school en de fles gevuld die ze meeneeemt. Dan naar boven waar ze haar boterham kon opeten en dan om kwart over 7 ging ze de deur uit. Ik had Jannick ook nog even gezien om half 7 want die moest vandaag pas om half 8 beginnen. Hij moet dingen halen en brengen in samenspraak met kantoor en die beginnen pas om half 8-
Om half 9 was Sabrina wakker dus haar eruit gehaald en ook aangekleed en haar cornflakes gemaakt. Het zijn net katteknabbels. Dan nog haar haartjes netjes gemaakt en de lange haren die voor haar ogen vallen in een staartje boven op. Nu zit ze Kika te kijken.
De verrassing waar ik vanmorgen niet blij mee was dat een van de katten gekotst heeft om een van mijn nieuwe kussenstoelen. Met veel water heb ik geprobeerd het weg te krijgen nu eerst maar drogen en dat gaat super hard want ik wilde Sabrina voeren en ging op die stoel zitten, aangezien ik toen al nat was maar blijven zitten.
Zodadelijk komt Gaby voor Sabrina en dan gaan wij naar beneden en kijken of we kunnen behangen. Maar we hadden altijd staanders die we gebruikten om een deur op te leggen om te behangen maar die kunnen we niet meer vinden en we hebben ook geen gladde deuren.

Sinds afgelopen vrijdag hebben we een grote kraan vlak achter ons. Soms hangt hij onze richting op maar gelukkig meestal naar de andere kant. Ik denk dat het Amadeus hotel aan het bijbouwen is moet nog eens gaan kijken.

Jannick stond weer in de krant op de foto. De dame met het groene vest is Alexandra Rauch ze is de baas van Ingrid ook is ze Vicebürgermeisterin. Wat me opvalt is dat de meeste geen idee hebben wat ze met hun handen moeten doen als ze op de foto moeten. Alleen Christian Sulzbacher staat er zeer ontspannen op.
Unser lieber Christian Sulzbacher übernimmt mit 01. Juli die Funktion des Bezirkhauptmanns Liezen. Er unterstützt seit kurzem auch unsere Ortsstelle als Ortsstellenleiter dafür möchten wir Ihm folgendes widmen:
"Lieber Christian, die gesamte Ortsstelle gratuliert dir zu deiner neuen Funktion als Bezirkshauptmann. Gleichzeitig bewundern wir dich, dass du trotz deinen bevorstehenden Herausforderungen, unsere Ortsstelle als Ortsstellenleiter tatkräftig unterstützten möchtest.
Wir sind davon überzeugt, dass du deine Arbeit hervorragend meistern wirst. Wir schätzen dich sehr und wünschen dir für die Zukunft alles Gute!
Deine Kameraden der Ortsstelle Gröbming"

Sabrina was erg lief aan het spelen, Jan was gaan behangen.
Om 12 kwam Theresa thuis helemaal blij want ze had geen huiswerk. Het is haar laatste week voor de vakantie en alleen morgen nog en vrijdag. Ik ging pannenkoeken bakken en dan met zijn allen eten. Ook Sabrina verslond de pannenkoek. We hebben echt heel zuinig moeten doen want het was ons laatste beetje in de fles met stroop. Dus we moeten het nu zonder doen. Sabrina at het met de paardenbloemenhoning die Ingrid had gemaakt. Smaakt best goed maar ik heb toch liever stroop op mijn spekpannenkoek. Daarna ging Jan weer behangen en de kinderen spelen. Het was erg warm zelfs op het balkon in de schaduw 32 graden. Later op de middag heeft Sabrina op het balkon gespeeld. Jan heeft tot eind van de middag behangen. Ziet er goed uit. Ik heb alvast de eerste 2 verpakkingen van het nieuwe bed open gemaakt en de delen naar boven gesjouwd. Om kwart over 4 brak de bui los met zeer veel wind maar het duurde niet heel lang.
Ik kreeg erg leuke Post van Yasmin en Pascal, ze trouwen 1 August en we zijn uitgenodigd voor de hele dag .We hebben een hotelkamer genomen in het hotel waar het feest is.
Ingrid kwam om half 8 vanavond thuis en de kinders gingen mee. Sabrina was al bedklaar.
Ik geloof niet dat Ingrid tevreden is met wat wij doen want we krijgen alleen maar opmerkingen en weer over de plinten. Ze vroeg of we nog wat over het behang doen en ik heb nee gezegd als ze zich geroepen voelt om het te verven dan mag ze er aan beginnen wij vinden het wel even goed. Het was weer een lange dag.

Zijn er al wat foto’s van de kamers..?