Dagje Bruck

Oostenrijk, Bruck an der Mur

Vanmorgen mooie tijd wakker , een beetje ontbijt tv dan toch snel douchen en ontbijten. Christine stuurde een smsje dat ze in een half uurtje bij mij kon zijn om de kerstboom op te halen. Dus de kerstboom ingepakt en voor de deur gezet. Haar een smsje terug gestuurd dat het voor de deur stond en ik met Ingrid naar Bruck ging.
Maar eerst moest Ingrid haar stemkaart halen want als ze moet stemmen is ze in Wenen. Ze nam ook nog 2 spaarlampen mee. Schijnen nog steeds niet op te zijn.
Dan gingen we Theresa ophalen van de school en ik kreeg gelijk mijn datum wanneer ik een les op school kom doen over Sinterklaas. En de vraag of ik veel te bekijken mee kan brengen. Dat wordt 29 November om 8.45. Leuk om wat op school te kunnen doen.
Ook ineens een muts van Theresa terug op school.
Dan naar Liezen waar Ingrid op de BH papieren moest halen . Ik wachtte in de auto met de kinderen want ze had gisteren gebeld en het zou klaar liggen. Nou meer dan een half uur later had ze eindelijk het papier want ze konden het niet vinden. het is daar altijd wat. Dus de tijd werd krap maar op weg naar Bruck an der Mur waar we in het ziekenhuis moesten zijn. Ingrid liet mij alvast doorlopen naar de Sehschule en ging zelf bij de receptie melden. We waren precies op tijd en ze konden gelijk doorlopen dus een kwartier later stonden we weer buiten. We komen dan op de terugweg langs de Action en ja hoor daar gingen we weer. Theresa blij met haar hair styling set , een fohn kam schaar en allerlei andere frutsels. Ze had het eindelijk voor elkaar dat ze een paar hangende kerst oorhangers mocht van Ingrid . (ze mag nooit hangende dingen en geen nepdingen in haar oor wel goud of zilver) Ze kwam bij mij aan met kerstsokken en dus ook gezocht voor Sabrina dus allebei kerstsokken van Oma.
Uiteraard vond ik ook wel weer wat want ze hadden ook weer printerinkt en batterijen voor mijn gehoorapparaat. Dan wilde Theresa nog van die wandelstokjes van snoep voor haar kerstboom en ach voor die 65 ct was dat ook goed. Ze heeft altijd haar eigen kerstboom bij mij in de keuken staan. Dan op naar Liezen waar Ingrid nog snel even melk kocht en dan op weg naar huis. We waren precies op tijd thuis want Sabrina aan Jannick gegeven en Ingrid Theresa naar de skiclub gebracht. Jannick kwam een bakkie doen met Sabrina en ging dan weer. Tegen zessen kwam Sabrina weer want Ingrid ging Theresa halen en Jannick was weg. We hadden dikke pret eerst meet de folders waar we mee wapperden en dat deed Sabrina dan ook en ze kwam niet meer bij als er een stuk van af viel. Dan met de telefoon proberen selfies te maken. Dat is niet eenvoudig met Sabrina want ze ziet haar zelf dan en probeert de telefoon te pakken of er dichtbij te komen met haar gezicht. Dan had ik een selfie waar ik met open mond erop stond zo geconcentreerd met haar bezig dat ik vergat dat ik er ook op sta. Dan was het weer tijd en was Mama alweer daar. Moest ik ook nog batterijen opzoeken voor Theresa voor haar Fohn. Het is maar goed dat Oma altijd batterijen in huis heeft.

wat een leuke foto's zo samen met Sabrina, wat heeft ze toch van die heerlijke pretoogjes, dit is echt genieten, zo samen met haar