Kasperltheater

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen wakker geworden en Theresa was al wakker en die was helemaal blij. Normaal komt Fiep bij mij want hij wil eten maar nu was hij bij Theresa gaan liggen die dat helemaal geweldig vond. Hij doet dat normaal absoluut niet. Ik ben opgestaan en gaan douchen en toen ik klaar was kwamen Ingrid en Sabrina koffie drinken. Het gaat Sabrina al dagenlang niet goed en dan staat ze ook wankel op haar beentjes dus ze wil gaan staan dat lukt en dan zakt ze door haar benen. schampt met haar hals langs de rand van de tafel valt ergens tegen aan met haar hoofd en dan plat op haar gezicht. Ja dat was brullen. Ingrid heeft haar daarna maar naar bed gebracht want ze is dan zo moe. Theresa hebben we geen last aan die gaat hier haar eigen gang. Ingrid kwam de babyfoon brengen en ze ging snel wat dingen doen. Ik heb het eten gemaakt . Een grote pan met nasi goreng, gebakken kroepoek en emping. Dan straks eitjes bakken en wat atjar en sambal erbij. Theresa wil ook hier blijven eten. Dan gaan we daarna Ingrid , ik en kinders naar Liezen voor het Kasperltheater in de ELI.
Ingrid moest her en der wat dingen doen , ook even bij de Zillertaler gekeken voor een Dirndl voor Theresa maar ze hadden niet echt Tracht wel en soort Dirndls die aan de voorkant geregen zijn maar dat vinden we niet mooi. we kwamen precies op tijd en zo waar vond Theresa een plaatsje en nog vooraan ook. Een vriendinnetje van haar kwam ook Sophia en ze deelden samen het kussen.. Na het theater zijn we samen met de moeder van Sophia en Sophis ijs gaan eten en mochten Theresa en Sophia in het kinderspeelparadijs gaan spelen. Dan nog een rondje Eli met zijn allen en afscheidgenomen. Wij wilden nog even bij de carla daar kijken en ik zei Ingrid kijk dan bij de winkel er vlakbij want daar hebben ze ook Kinderdirndls. Zo waar heeft ze er daar eentje gekocht inclusief een blouse en niet zo´n korte .Theresa weet precies wat ze wel en niet wil en ze hield voet bij stuk. Dus de eerste schooldag kan komen.
Naar huis daarna en het was dus al 6 uur.
Wij hebben de restanten van vanmiddag opgegeten dus dat was snel klaar.
Het was vandaag droog en erg mooi weer wel bewolking maar heerlijk warm.

Wat een prachtige foto van Theresa! Wordt al een echte dame!