Dagje kaas kopen

Nederland, Oosterhout

Vanmorgen om 8 uur wakker, ik hoorde Sabrina en Jannick. Douchen aankleden en met zijn allen ontbijten. Na enig overleg besloten we om naar Zevenhuizen te gaan om kaas te kopen.Jan bleef thuis. Jannick had een hele bestellijst. We gingen met 4 hele kazen en een grote klapbox vol stukken kaas op weg. We zijn door gereden naar Leiden. Jannick draagtSabrina in een soort steuntje op zijn schouders Ze is daar op vast gesnierd en haar beentjes ook dus dan heeft Jannick zijn handen vrij. Hebben de markt en de binnenstad doorgewandeld. Jannick had Ramon een berichtje geschreven. Die belde toen we aan het koffie drinken waren in de Waag. Hij kwam daar heen en na de koffie gaan rondwandelen. Halverwege afscheid genomen en uiteindelijk terug gewandeld naar de markt om vis te gaan eten- Ik had gebakken mosselen en gebakken garnalen. Jannick nieuwe haring en een zak vol kibbeling. Ik nam nog vissalades mee en we hadden al tassen vol lekkers van de markt. Dan weer op weg naar Oosterhout. Helaas file waar geen einde aan kwam en meer dan een uur later thuis. Mijn vlees kwam maar niet maar wel een mail dat we niet thuis ware4n en dat waren we wel schijnen ze het naar het adres van de eerste keer gedaan te hebben terwijl echt dit adres op het bestelformulier stond. Geen idee wat nu . Morgen maar eens gaan bellen.
Ik had ook ondertussen bericht van mijn kredietkaart dat alweer de papieren niet worden geaccepteerd en beide door de banken afgegeven. Ik weet het niet meer.
We hadden in de file de kibbeling van Jannick met zijn allen opgegeten. Thuisgekomen de salontafel vol lekkers kaasjes, salades, crackers , olijven en noem maar op. Meli vindt het eten allemaal geweldig in Nederland daar kan ze wel aan wennen. Ook al die voorgesneden groente, de kant en klare aardappeltjes en wat je zo al kant en klaar kan kopen .
We genieten de vakantie.

O, dat is handig voor hen beide. Heb je daar ook foto's van?