Grimming Therme

Oostenrijk, Bad Mitterndorf

Sonntag 28.Dezember
De wekker ging om half 8 want we gingen zwemmen in Bad Mitterndorf in de Grimming Therme.
Kijk ik naar buiten een enorme sneeuwlaag erbij en nog geen ruimploeg geweest. Gelukkig kwamen die al snel en konden we na zelf alles sneeuwvrij te hebben gemaakt op weg. Prachtig overal echt winter.
Grappig om in de Therme buiten te zwemmen en het sneeuwt en overal langlaufers . Een mooi uitzicht vanuit de Therme en Theresa helemaal gelukkig in het water, Papa en Mama gingen naar de Sauna en Oma en Opa met Theresa zwemmen. Tussen door kwamen ze nog voorbij en uiteindelijk waren we allemaal klaar en gingen we weer naar huis. Ondertussen sneeuwt het weer aardig door en op de Rennbahn vlak bij ons huis zijn er vandaag paardenrennen, ik heb geprobeerd ze op de foto te krijgen vanaf het balkon maar de paarden voor de Silky´s lopen te hard. We vinden het te koud om te gaan kijken en je moet betalen dus dan wil je ook blijven en niet na een kwartier weer naar huis.
De familie kwam net nog even koffie drinken en Ingrid is nu aan haar derde was hier dus die komt nog wel een keer voorbij. Weekend weer ten einde.