Dat was werkdag 5

Zo dat was bijna in coma, tot 9 geslapen maar dat doet me dan ook heel goed. Opgestaan en een beetje alles achter elkaar door want er wacht weer werk op ons. Het is zwaar bewolkt en nu al 19 graden maar er zijn blauwe stukken in de lucht dus de zon valt er ook steeds door. Hoop dat we dus deels buiten kunnen werken want daar hebben we de ruimte. Maar nu eerts aan een bakkie koffie , Jan is pas aan het douchen dus ik heb nog even.
Om 10 zijn we naar beneden gegaan en gaan meten en berekenen en weer meten en berekenen. Elk stukje hout moet apart berekend worden want alle wanden , bodem en plafond zijn scheef. Dan bij Ingrid middageten en een koffie en dan weer aan het werk en het eerste hout werd gezaagd. Dan weer passen en meten maar na een middag werken staat de eerste staander en vanaf dat punt gaan we verder werken maar dat kostte ons toch mooi een dag. Jan kan wel buiten zagen en door het raam naar binnen maar hij moet zelf wel steeds omlopen als hij iets nodig heeft. Ik was tussendoor nog naar Letmaier geweest want we hadden nog andere schroeven nodig en hopla weer 10 Euro. Ongemerkt gaat het erg hard. Het was in de morgen zwaar bewolkt maar warm en in de middag viel steeds meer zon erdoor en werd het erg warm . Om 5 vonden we het genoeg geweest en hebben we opgeruimd want met 2 dames die daar slapen moet het elke keer opgeruimd worden . Jannick was thuis gekomen en had Jan nog geholpen met de zaaginstellingen want hij zaagde niet goed. Ingrid had visite van Sandra en Belana en wij werken.
Dan op het balkon samen met Jan even bijkomen bij 25 graden in de schaduw met een bakkie koffie en een stuk appeltaart. Hadden we verdiend. We hadden tussen de middag groente lasagna bij Ingrid gegeten en hadden beide al om half 3 weer honger. Dus het stuk appeltaart om half 6 werd verslonden door ons.
Straks bak ik toch nog maar een biefburger voor bij de boterham maar eerst even zitten.

Annemarieke je bent een lief en gek mens bedankt.

Morgen wordt het vroeg opstaan want ik moet Theresa de deur uit helpen. Morgen is het Ingrids eerste werkdag en die is al voor 6 de deur uit. Jannick meestal nog vroeger dus Oma moet zorgen dat Theresa opstaat, zich wast en aankleedt , ontbijtje maken en op tijd de deur uit naar school. Sabrina wordt meestal later wakker en dan mag ik ook die helpen met opstaan en het hele ritueel.

Erna gefeliciteerd met Manfred!!

Ziet er goed uit! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!