Verrassing

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Woensdag 22 april
Vandaag fantastisch mooi weer , ik besluit om naar de sportschool in Schladming te gaan nordic walken. Het is allemaal goed begaanbaar en droog. Omdat nog niet overal de weilanden zijn omheind en afgesloten kan ik hele stukken door het land gaan. Dat is echt een sensatie.
Terwijl ik bovenop de Sattelberg sta gaat mijn telefoon, het was Jannick en tegelijkertijd geeft mijn telefoon aan dat Randy gebeld heeft. Dus die bel ik eerst maar eens terug. Die had fantastisch nieuws voor me. Hij en Laura hebben besloten dat ze volgend jaar gaan trouwen, dit had ik niet meer verwacht. Ik sta daar vol geluk , bovenop een berg, blauwe lucht , groene weiden, besneeuwde toppen, in de zon. Ik kan werkelijk het gelukgevoel wat me overviel niet beschrijven. Ik ben blij voor hen en een beetje vreugde en geluk verdienen ze wel na de afgelopen jaren.
Ik loop euforisch naar beneden en doe nog een rondje sportschool. Samen met Jan en Jannick terug naar huis.