Drukke rommelige dag

Samstag 23.Juli
Hiephiep hoera voor Anja, laat de taart van Rob smaken want hij maakt vast weer zo´n super exemplaar.
Gisteravond ging het weer behoorlijk te keer er valt dan best veel regen in korte tijd.
Duurde vanmorgen een beetje langer voor de zon door kwam maar er komt steeds meer blauw. Aan de temperatuur ligt het niet want het is gewoon warm.
Theresa kwam vanmorgen even in bed tv kijken maar oma ging al douchen en daarna Opa en toen moest ze er ook uit. Want het bed moest afgehaald worden. Ze wilde iets kijken maar elke keer werd het onderbroken voor extra nieuws wat Munchen aan ging. Eigenlijk ook best heel veel onzin je hoort sinds gisteravond constant hetzelfde nieuws en geen echt nieuwe ontwikkelingen. Gisteravond was het wel belangrijk om te weten wat er gebeurde en wat de mensen die daar waren konden en moesten. Maar dat onbeperkte geleuter word ik pas echt ziek van. Uren lang herhalen en herhalen. Het is verschrikkelijk wat daar nu weer gebeurde maar de media zit er wel veel te veel op ,24 uur geleuter en uitkauwen .
Om 9 uur kwam Dominik en ze gingen samen spelen. Om 10 uur wilde Jan en ik even wat boodschappen dus moest Theresa naar Mama dat vond ze niet leuk. Na het boodschappen doen even polshoogte nemen bij het huis van Annemarieke en de was meegenomen. Er is geen directe gastenwissel dus kunnen we alles op ons gemak doen.
Zo maar weer eens aan het middageten beginnen. Ik denk maar weer hamburgers op de gril.
Dat was gezellig eten met Theresa en Dominik. Jan had het kleine tafeltje van beneden gehaald konden ze beide op eigen stoeltje aan tafel eten. De hamburgers en cevapcici gingen er wel in. We hadden Grilbrot net frischkase, augurkjes, ananas en salade. Daarna zijn we beneden naar de tuin gegaan en ze wilden baden. Ok Theresa haar badpak aan en Domink in zijn Unterhose. Ze hadden dikke pret en het is een wonder dat er aan het eind van de middag nog water in het bad was. De glijbaan was favoriet erbij kleddernat naar beneden rutschen. Had Ingrid ook nog hele lekkere ijsjes voor ons allemaal gemaakt. Chocolade met koekjes erin en bananen. Het was erg warm en ook zeer vochtig. Om half 4 naar boven en Dominik had ongeveer 1 minuut nodig en toen sliep hij. Theresa was nog steeds buiten aan het rennen en we betrapten haar net op tijd toen ze met haar loopauto tegen de glijbaan op aan het gaan was dat had met veel pijn kunnen eindigen als ze achterstevoren op dat ding de glijbaan was afgekomen. Jannick kwam ook net thuis had nachtdienst bij het Rote Kreuz gehad en daarna in Stainach scholing.
Jan is net even weg om even met de dame die het huis van Andre normaal doet even het huis rond te gaan. Jan moet het een keer voor haar doen. Ik ben nog druk met wassen en drogen bezig. Maar de laatste was zit er nu in alleen het drogen en vouwen nog.
Theresa gaat morgen ook mee dus Jannick gevraagd om de autostoeltjes erin te zetten en of we de dvd speler mee kunnen nemen want hij heeft 2 schermpjes en wij maar eentje. We willen om 8 uur Dominik ophalen en dan gelijk doorrijden. We gaan niet over Duitsland en ook niet over de pas maar de Bweg.
Zo ik zag dat Kirsten, Jeroen, Olivia en Pepijn heerlijk vakantiehouden in Bangkok.

Dank je voor de felicitatie.