Een mooie herfstdag

Vanmorgen om half 8 wakker en lekker geslapen. Wat tv gekeken en om half 9 opgestaan. Alles op mijn gemak. Het weer lijkt beter te worden dan gisteren al is het zwaar bewolkt maar droog.
Jan en ik reden eerst naar Stainach naar de Landena daar had ik een goede oogst. Dan naar Liezen doorgereden eerst naar de Lidl en dan naar de Action. Ondertussen erg mooi weer geworden met veel zon. Bijna alles van mijn lijstje had ik.
Thuisgekomen alles naar boven gesjouwd en veel dingen die ik niet in de kasten kwijt kan staan nu in tassen in het trappenhuis. Ik ben Corona voorbereid moet alleen mijn wc papier nog halen. Ik heb begrepen dat dat heel belangrijk is want dat werd de vorige keer gehamsterd. Wij kunnen het nu wel enige tijd uithouden. Dan heb ik snel eten gemaakt want het was al half 2 en dan na het eten een poosje zitten. Ingrid kwam een bakkie doen met de Sabrina en vragen of ze de wassen kan drogen uiteraard goed. Theresa is naar blokfluitles. We hebben al veel doorgesproken want maandag vertrekt Ingrid naar Wenen en vandaar naar Graz en dan dinsdag naar Bad Radkersburg. Dan hebben wij 3 weken lang de zorg voor Theresa en die heeft altijd een aardig programma.
Zo nog even op vliegenjacht want na de opendeur zijn er heel wat binnen gekomen en dat is helaas voor ze. Het hele voorjaar en zomer hadden we van dat horengaas maar voor de winter alles weer eraf gehaald. Mijn bloembakken bloeien nog steeds rijkelijk
en de Hibiscus zit vol knoppen. Al zie je wel bij sommige planten dat ze achteruit gaan. Er komt Sneeuw aan tot op 800m dan zijn wij ook aan de beurt. Dan is het meestal snel gedaan met de plantenbakken.
Een beetje relaxen want de komende dagen en weken vroeg opstaan.

Verwachten jullie een nieuwe lockdown?