hieperdepiep Sabrina 2 jaar

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker, ja het is zo ver mijn proefdag. Jan heeft me weggebracht en we vonden het in een keer. Ik was een kwartiertje te vroeg en een meneer deed open dus ik zei dat ik voor Christine kwam en ze bleek nog niet thuis te zijn omdat ze de kinderen naar school aan het brengen was. Haar man liet me alvast het huis zien en dan kwam Christine en liet me nog wat meer zien. Het klikte eigenlijk gelijk met Christine en samen het huis doorgegaan en ik de dingen gedaan heb die zij niet meer kan. Ze heeft dus Parkinson en dat al zo jong. Ze heeft nog een tweeling van 10 jaar en een oudere zoon. Samen koffie gedronken en wat gekletst en dan de puntjes op de i gezet. We waren beide tevreden dus vanaf nu werk ik in ieder geval op de donderdagmorgen voor haar en ook wanneer hun vakantie appartement verhuurd is geweest doe ik die ook voor haar en dat is in december alvast 1 keer.
Dan Jan gebeld dat hij me kon oppikken en met 2 flessen zelfgemaakte appelsap (eentje voor Ingrid) en een zak appelen onderweg naar huis- Ik heb 4 grote appels eruit gehaald en de rest ook aan Ingrid gegeven. Onderweg naar huis werd ik gebeld door Lasser en Jan mag voorbij komen, ze hebben misschien een baantje voor hem om het brood uit te rijden. Dat zou helemaal super zijn voor ons allemaal. We laten ons niet kisten. Ik merk wel dat we tegenwoordig veel meer geintegreerd zijn , we horen meer want alles gaat hier altijd via via.
Ik hoorde ondertussen van Ingrid dat Christina haar al een berichtje gestuurd had met een bedankje. ze had tegen mij al gezegd dat ik voor haar een lot uit de loterij ben en dat voelt goed en dankbaar.
Dan was het tijd voor taart en zingen voor Sabrina. Die genoot van alle aandacht de taart en de pakjes. Ik had 2e hands een winkelstraat van little people voor haar gekocht en ze vond het geweldig- Er zit ook een schrijfbordje op dan moet je met zo´n stift erop schrijven dan kan je het weer wissen.Het was de hit want het lukte haar om erop te krassen en ze was zo blij. Ze bleef ermee aan de gang en ze kreeg dus gelijk aanvallen. Dus we hebben haar afgeleid en met wat anders laten spelen. Het is soms wel heel triest als ze iets zo graag wil en het lukt haar dat ze dan aanvallen krijgt. Als ze zich gewend raakt eraan zal het wel beter gaan. Zondag gaat Ingrid met haar naar Wenen voor de laatste onderzoeken. We geloven in het positieve en de tijden keren zich vast.

van harte gefeliciteerd met je kleindochter ook voor Jan natuurlijk.

els molenaar 2018-11-28 15:50:44

Allemaal gefeliciteerd 🎂☕️

Anja 2018-11-28 16:40:20

Sabrina van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, we hopen dat je er een hele gezellige dag hebt gehad

Christina 2018-11-29 05:42:09

Gefeliciteerd!!! Met jullie kleindochter maar ook met je nieuwe baan! Xxx