Poetsen, ruimen en poetsen

Montag 18.Juli
Gelukkig weer een nacht geslapen. Het leek erop dat het beter weer ging worden. Er kwam steeds meer blauw tussen de wolken en de zon liet zich zien. In de middag zelfs 22 graden maar helaas eind van de middag weer steeds meer bewolking . Maar ik klaag niet het was veel beter dan de afgelopen dagen.
Theresa had ook na haar smak van gisteren een goede nacht gehad. Liep dus gelukkig met een sisser af.
Dus ik ben weer aan het soppen geslagen, weer een deel keukenkasten gedaan.
Jan was beneden aan het blad en waskom bezig. Theresa kwam me gezelschap houden , ze heeft een poosje zitten kleuren met op de achtergrond kindertv.
Dan was ze naar beneden en kwam met Mama weer terug die een koppie latte wilde. Helaas mocht ze die maar voor de helft want toen gooide Theresa het om.
Ik ging eten koken en Ingrid ook. Theresa wilde liever bij ons eten ook goed.
Dan verdween ze weer en ik hoorde haar in de tuin met Ingrid.
Jan alweer aan het werk. Ik even niets want ik heb sophandjes.
Je komt altijd wel weer wat tegen wat weg kan. Een deksel van een pan die al weg is en een spatdeksel die ik nooit gebruik. Weg ermee .Ik kwam een rek tegen die vroeger op het aanrecht stond waar ik de hete pannen opzette. Nu gebruik ik de houtenplank daarvoor. Dus ook weg. Wel grappig want in alle kasten heb ik nu meer ruimte door alles eruit te halen en er weer opnieuw in te zetten. Jan is alvast vandaag een hoop rotzooi hier in Gröbming wegbrengen. Klein elektro apparaten, ijzer, papier, glas, chemisch. Het grote vuil doet hij als de andere wc erop zit kan de oude ook mee. Dat moet allemaal naar Aich. Je verzameld wat afval. Onze spullen staan allemaal weer op hun plaats. Geeft een gevoel van ruimte en het maakt me happy.
Ik hoorde van Erna dat Mandy nu rust moet houden en dat 1 van de babys niet goed ligt maar in stuit. De verwachting is nu dat het eerdere gaat komen. Ze moet als het lukt nog een paar weekjes ophouden want nu pas 31 weken. Hoop dat het goed gaat komen voor hen en elk weekje is er een.