Een zeer rustig weekend voorbij

Gistermorgen pas laat wakker en dan nog een poos Netflix kijken. Jannick belde of ik eten voor hem kan meebrengen maar hij kan meeeeten. Geen lust om eruit te gaan. Het is stormachtig . Ik ga Torrtilla´s maken. Daarvoor heb ik alles in huis en dan heb ik er genoeg voor een weeshuis.
De tortillas smaakten goed en ook Jannick smaakte het want die kwam later vragen of ik er nog meer had en ja dat had ik. Jan als avondeten een bord met vulling want de tortillas waren op. Het bewegen gaat langzaam aan beter maar de rug doet nog altijd flink pijn.

Allen gefeliciteerd met de verjaardag van Jeroen. Hoop een fijne dag geweest.
Vanmorgen lang in bed gebleven want dan doet mijn rug het minste pijn. Dan toch douchen , aankleden en bedden afhalen. De wasmachine aangezet en dan om 11 aan de koffie. Jan is nu gaan douchen. Ik kijk naar buiten en zie dat het begonnen is met sneeuwen . Aangezien het net boven het vriespunt is zal het ook wel weer bijven liggen. Het sneeuwt heel licht dus voorlopig zet het geen zoden aan de dijk.
Het is bij dat weinige sneeuw gebleven. We kregen nog volle zon. lekker de deur open en het was gelijk 17 graden. Ik ben aan het bakken geslagen , kik heb kiwicake gemaakt. Goed gelukt mij een beetje te zoet. Jannick was een bakkie komen doen en ik heb 2 wassen gedaan en de vaatwas gedaan. Meer beweging gaat niet.
Weekend bijna om zonder veel problemen.