Toch weer een rommelige dag

Donnerstag 3.Dezember
Heel veel mist en kou in de morgen was maar 4 graden, later op de dag klaarde het op en er kwam zelfs zon maar toen was het maar 3 graden.
In de loop van de ochtend belde Jannick of wij Theresa wilden halen, zij waren in Liezen boodschappen doen en cadeautjes kopen.
Dus naar de Kindergarten gewandeld en weer terug gelopen met Theresa.
Dan zijn wij maar gaan eten en daarna wilde Theresa dvd kijken en toen kwamen Mama en Papa.
Net bergen reclameblaadjes doorgekeken, ze willen allemaal verkopen . Maar ik vind het wel leuk om het allemaal door te kijken. Koppie koffie erbij en een stuk van mijn Vanilletopfentorte.
Jan is alweer naar zijn werk en ik gewoon even niets.
Ingrid en Jannick zijn met Theresa naar de Nikolaus bij de Bucherei.
Eind van de middag iedereen weer thuis en Theresa even bij ons in een uurtje ziet ze kans om net zo veel zooi te maken als in een hele dag.
Biatlon gekeken op de tv en een Oostenrijkse die ik niet ken heeft het goed gedaan werd 8e . Je krijgt nauwelijk iets anders te zien dan alleen de Duitse atleten al worden ze laatste ze volgen alleen de Duitse. Vind het altijd jammer van de sport en het maakt het niet tot kijkplezier en ook niet spannend. Verder haat ik dat gemekker van oh niet zo´n goed plaats maar ja ze had van de zomer problemen blablabla al ze winnen is alles super en hebben ze het hele seizoen al binnen.
Nee dan Björndalen met zijn 41 jaar een eerste plaats dat is super en daar neem ik een petje voor af.