Rommelige dag na een rommelige week

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen kwam Theresa in haar schoentje kijken , ik was al wakker en zelfs al op. Is ze helemaal blij met een kraaltjes armbandje en ze zegt oh Oma past bij mijn ketting. Dn verdwijnt ze weer en komt even later als paardje weer boven op handen en voeten en al hinnikkend. Dan verdwijnt ze toch echt want ze moest naar de Kindergarten.
Was hele dikke mist maar toch na het ontbijt samen met Jan richting Liezen. Eerst naar de Hofer in Stainach want ze hadden heren thermobroeken. Ze verkopen ze alleen voor heren en kinderen. Dames hebben het nooit koud. Dus een herenbroek gekocht op de gok, Jan heeft er al een en is er erg tevreden mee. Ik doe meestal een skibroek aan maar dit is een prettige oplossing want ik draag niet zo graag maillots er onder.
Dan richting Landena die een stukje verder zit maar helaas weinig wat ik kon gebruiken vooral omdat de vriezer geen plaats heeft. Dan door naar Liezen gereden naar de Lidl , ze hadden al kersteten in de vrizers maar niets wat ik wil eten. Wel wat andere dingen meegenomen. Naar de Eurogast om wat dingen te kopen en dan naar de Pagro voor mijn printerinkt en een nieuwe muis. Zijn we op de terugweg bedenk ik me ineens dat we eigenlijk ook de unplugged cd uitgave van Andreas Gabelier zouden kopen als verjaardagsgeschenk van Jan aan mij. Dus ik was heel boos op Jan want ik moet zelf al wat verzinnen en had het ook moeten kopen maar hij denkt er niet eens aan.
Thuisgekomen alles opgeruimd en middageten en in de vriezer zo lang geschoen dat ik plek vrij zou hebben maar ja ik had ook een zak diepvriesbroodjes nodig daar heb ik al een hele lade voor nodig. Dus eerst op de Bofrost gewacht wat hij bij zich had , een deel had hij al en het andere deel neemt hij de 14e december mee. Mocht een lade van Ingrid beneden in de vriezer , kon nog wat kleine dingen in mijn vriezer kwijt en een lade vrij voor de broodjes die Jan vanmiddag zou meenemen. Dus Jan ging ook vanmiddag in Schladming kijken bij de Libro voor de cd´s. Hij kwam met alle inkopen thuis maar zei geen idee pas bij de kassa zag ik dat het veel duurder was maar het ziet er hetzelfde uit. Dus even gekeken maar met deze ben ik veel blijer want deze heeft 2 cd´s en 2 dvd´s dus uiteindelijk ben ik nu blijer met mijn cadeau dan ik met alleen de cd´d geweest zou zijn.
De hele week doordat we steeds andere dingen moesten schoot er van alles en nog wat bij in en ik heb me nu voorgenomen om maandag met frisse moed weer te gaan poetsen. Vanmiddag wel de deur nog een keer geverfd maar is nog niet mooi dekkend dus morgen nog een keer. Ik vind die verf op waterbasis maar niks.
Dan mijn frituurpan schoongemaakt het favoriete tijdsverdrijf uh not.
Theresa zat braaf te spelen en later een dvd kijken en dan in ons bed tv kijken. Ingrid heeft dan een poosje haar rust. Nu zo dadelijk broodjes eten en sinterklaas kijken en dan weer naar beneden. Weekend voor ons kan dan beginnen.