Pauze voor de nieuwe hittegolf

Vanmorgen vroeg wakker en een beetje tv kijken. Opgestaan en na alle ochtendrituelen het bed afgehaald, de was erin en later de volgende was erin en de was in de droger. Straks dan nog een was voor de droger. Waarna het bed weer opemakt kan worden.
Jannick kwam koffie drinken , ik verwachtte Ingrid ook nog maar die kwam niet. Het is een koele morgen met 17 graden maar er komt een nieuwe hittegolf aan.
Her en der wat gedaan in de woning , eten gemaakt en met Jan gegeten. Het was toch ondanks de zware bewolking 23 graden. Na het eten ging de familie op pad ergens ijs eten en boodschappen doen en wij liepen even naar de Spar. Op de terug weg zagen we het noodweer al hangen en het kwam steeds dichter bij maar wij kwamen droog thuis . Even daarna brak het uit met een enorme regenbui dus Jannick een berichtje gestuurd of ze gehaald wilden worden. Ik hoorde niets dus even gebeld maar ze waren ergens onder dak . Gaat even later toch de telefoon of Jan hen wilde halen met de auto van Ingrid daar zijn 2 kinderstoelen in. Even later waren ze allemaal weer thuis. Jannick kwam laten zien dat hij een boek voor de kinder had gekocht over de vuilniswagen en vuil ophalen enz. Echt een leuk boek en alle autos waar hij ook me rijdt staan erin. Zo´n wie wat waar boek . Dan ineens ziet hij iets op zijn telefoon en shit is dat vandaag. Weg was hij, heeft hij een katastrofe oefening in Stainach. Het was 3 uur en het begint om 4 uur dus dat haalt hij nog. Dan kwam Theresa boven die heeft een 1000 Engelse woorden boek van Papa gekregen . Erg leuk en ze kent er al veel. En ze vroeg mag ik vandaag al komen slapen. Want ze denkt dat Papa en Mama morgen wel vroeg weg willen. Dus ze komt vandaag al logeren.Ze zit nu met haar Tablet in de keuken filmpje kijken. Met een bakkie met kersen en een bordje met Apfelkuche.