1959 Nicolette

Nederland, Leiden

Ik zat op de kleuterschool aan de Middelstegracht naast de evangelische zaal van Dikkes. Het heette het woelige hoekje- Ik ben juffrouw Westdijk nooit vergeten . die had me opgesloten in een kast onder een trap in het donker en er was een ladder naar de zolder .Kan me niet herinneren waarom maar wel mijn enorme angst. Was een zeer pedagogische maatregel. Ik kan me de grote zandbak met daar om heen hortensia´s herinneren-

1959
Weer een statiefoto Nicolette 5 jaar
1959-2 jaartal een gokje Mijn moeder met mijn broertje, mijn opa ik rechts achter op de grond dan denk ik mijn tante Ria met achternichtje Christina
de andere foto is ook daar gemaakt geen idee wie er nog meer op staan.
Nicolette, John en Els
Nicolette en John Roggebroodhof
Nicolette en John waarschijnlijk voor de deur Midelstegracht 57

Ik zit eerste rij 3e van rechts ook vooraan met vlecht Sjaantje vd Berg ik dacht het eerste meisje op de eerste rij van rechts een Jaqueline vd Geest of iets dergelijks Op de 2e rij van boven 4e van links staat Ton Zomerhuis verder weet ik het ook niet.

Wat een leuke oude foto´s, met nog je ouders en John,en je oma, mooie herinneringen van vroeger in Leiden Christina 25 feb 2018