Vermoeid

Vanmorgen werd ik wakker gebeld door Jannick, normaal ben ik om die tijd wel wakker. Maar ik blijf maar een soort vermoeidheid houden. Dan opgestaan en alle normale dingen gedaan. Ik ben samen met Jan naar Liezen gegaan en onderweg eerst in Srtainach naar de Landena gegaan. Vandaar door gereden naar Liezen. Als je op woensdag boodschappen gaat doen is er niets want dan gaat donderdag de nieuwe reclame in en ga je op vrijdag is er van alles en nog wat uitverkocht. Schiet niet op.
Maar toch het een en ander gevonden wat ik wilde en dan nog even naar de Action om kerstdingen te kopen voor onze foto voor de kerstkaart. De foto van Jannick en Melanie had ik al gekregen . Dat lukte en ik kon andere dingen ook niet weerstaan. Ik zeg altijd nee ik heb genoeg maar helaas dan word ik toch weer zwak. Ik was het zat en we zijn naar huis terug gegaan. Ik had Jan nog de keus gelaten om iets te eten mee te nemen maar dat wilde hij niet. We waren om half 3 thuis en toen snel de oven aangezet en daarna de pizza erin. Na het eten de foto van ons Theresa en Sabrina gemaakt door Ingrid. Ze had 18 fotos gemaakt en er bleef er eentje over die te gebruiken was want Sabrina beweegt te veel. Dan zijn Jan en ik naar de MEZ gereden om de foto af te drukken. Die is voor de kaarten voor Ingrid en haar Familie dat is een andere kaart dan ik rond stuur. Nog naar het postkantoor en klaar waren we weer.
Thuis ook de kaart voor alle andere gemaakt en het deel voor Nederland rechtstreeks laten verzenden. Dan nog een deel als pakketje naar ons. Dan de nieuwe kerstballenverlichting buiten opgehangen .Op de een of andere manier heb ik zooi gemaakt morgen maar opruimen. Lijdt vandaag aan totale onhandigheid. Laat dingen vallen , raak dingen kwijt en doe de dingen verkeerd. Morgen herkansing.
Er is bij ons nog steeds sneeuw en ondertussen is het al minus 2. Er wordt weer sneeuw verwacht.
Morgen gaat Ingrid met de kinderen naar haar moeder in Oberwölz dus hebben we een rustige dag
Vanavond belde Rob en een hele poos samen gebabbeld, net zoals als hij langs komt altijd gezellig- Hij wilde naar Oostenrijk gaan naar zijn huis in Ramsau mar kan nu niet komen. Pas na de 8.januari weer. Liduina liet gisteren al weten dat haar vlucht gecanceld is , ze heeft nu omgeboekt naar 6 maart en komt dan 14 dagen. We gaan er vanuit dat we dan toch wel weer het meeste achter de rug zullen hebben.