Week begonnen

Vanmorgen pas om 9 uur wakker en wel gelijk opgestaan. Ik was wakker geworden om kwart over 12 van de alarmen en Jannick ging er ook uit want het was een brandmelding. Ik slaap dan weer slecht in. Kreeg nog wel een berichtje dat het niets was van Jannick. Als ik weet dat hij eruit is met de brandweer slaap ik pas als ik weet dat hij weer terug is.
Dan lees je in de ochtend dat gisteravond in Schladming Rohrmoos een auto met 4 Schladminger jongens van de weg was afgekomen. Er waren er 3 dood en eentje leefde nog. Ze waren allen bij de brandweer Schladming dat is zwaar als je de eigen kameraden moet bergen. Ze waren nog jong zo tussen 23 en 27 jaar.
Ik ging naar de sportschool en Jan wilde wel mee. Je mag nu iemand meenemen om te proberen. Nou voor Jan is het niets. Ik leg hem uit hoe het apparaat werkt wat hij moet doen maar hij doet maar wat en voert de oefeningen niet goed uit. Hij geeft na een paar keer op en maakte het ook niet af. Het begint al bij de warming up. Hij wilde wel fietsen doe ik ook. Dan trap je lekker door ik fiets 20 km per uur. Ik denk dat Jan op zijn dooie akkertje net aan een paar kilometer per uur fietst. Na 10 minuten gaan we de kring doen. Als je een rondje maakt heb je alle spieren getraind. Ik heb hem gezegd je begint met 20 keer ik maak er 25, Na 10 keer niet goed uitgevoerd laat hij het. Ik maak 3 ronden, 25, 20, 15, Hij heeft nog geen 2 ronden gemaakt en dat met 10.
Dan heb ik hem op de evenwicht oefenapparaat gezet. Een beginnersfilmpje aangezet en dan moet je gewoon volgen wat je ziet. Maar ook dat kan hij niet. Hij doet ook niks meer en is moeilijk te motiveren. Je moet ergens beginnen en dan uitbouwen.