Poets en opruimdag

Vanmorgen had ik door de wekker heen geslapen en ik zag dat ik geen haast had want Christine had geschreven dat ze er niet was. Ze vroeg voor donderdag maar dan heb ik een afspraak. Dus ik ga maar eens wat aan mijn eigen woning poetsen. Jan eruit gehaald want die stond niet op. Een beetje normaal ritme mag wel en kwart voor 9 is een nette tijd. Het is dichtgetrokken maar wel mooi weer en warm.
De deur en ramen open gezet heerlijk vind ik dat. Al zitten we wel de hele dag met herrie van de bouw. Het schiet al op dus hopelijk van de zomer klaar.Het geschreeuw van die arbeiders en gezoem en gebrom van apparaten.
Vandaag gaan de kinderen naar Ingrid terug als ze uit school komen.
Ik had een filmpje gekregen van Nance van het feest jaren terug in het ballenbad. Mijn broer Ruud en mijn zus Els staan er ook op. Bijzonder dat we dat dan nog hebben. Een paar jaar later en alles is anders.
https://youtu.be/QHFM6FI7P7M Ik geloof van Jan zijn 60e verjaardag.
Ik heb gepoetst en ben de cd kasten gaan organiseren. In de loop van de tijd veel door elkaar heen gekomen. Jan zet ook niet terug van waar hij het gepakt heeft en ik heb meer dan 40 cd uit de slaapkamer gepakt die hij daar had. Ik heb veel cd´s gekregen dus die moeten er tussen komen. Dat kostte mij enige uren en ik was er zwart van geworden. Het is nog niet klaar maar morgen weer een dag. Ik heb nog heel veel klassieke cd´s en die moeten uitgezocht worden. Een paar favorite wil ik houden en de rest weg doen. Dus heeft iemand interesse ik kan ze in augustus meebrengen naar Nederland. Ik denk wel meer dan 100.
Jan is nog steeds niet in orde maar ik krijg er niet uit wat hij mankeerd. Hij slaapt de hele dag in zijn stoel. Eten doet hij ook niet. Ik loop de hele dag in een shirtje met een korte broek, hij heeft een tschirt en een trui aan en een lange broek. Hij verzorgd zichzelf niet en ik moet hem op dingen wijzen . Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik wacht nog maar even af.
Ik hoop voor hem dat hij toch beter wordt want ik denk niet dat hij zo in aanmerking komt om geopereerd te worden.

Leuk filmpje , alweer van 17 jaar geleden, toch mooi om eens terug te zien, met jullie allemaal er nog op.

Christina 2024-04-10 02:21:04

Wat rot voor Jan houd hem maar goed in de gaten als hij niet wil eten verzwakt hij wel snel. Welke datum zijn jullie van plan naar Nederland te komen en kom je dan mijn richting ook op🙂