relaxen

Om 7 ging de wekker en dan eerst een rondje tv. Dan ontbijten en alle ochtenddingen gedaan. Jan wakker gemaakt want een beetje normaal ritme kan geen kwaad.
Dan ben ik naar de sportschool gegaan en heb eindelijk weer eens een goed gevoel bij wat ik deed. Het was prachtig mooi weer dus geen straf om te wandelen. Jan kwam mij daar om half 11 ophalen en dan zijn we naar Prenten gereden. Alle was opgeruimd en weer klaar. Domme ik formulier vergeten dus we moeten nog een keer voorbij in de week dat de gasten er zijn of morgen vroeg dan is er nog niemand.
Thuis gekomen middageten gemaakt en met Jan gegeten. Nog genoeg over voor morgen.
Jan heeft gestofzuigd en de kattenbak gedaan. Ik in de middag een poos aan de site aan 2013 gewerkt.de zon verdwijnt achter de bewolking die is komen opzetten. Nu 15 uur en er komt slecht weer aan en ik geloof een regenachtige week.

Zaterdag 17 februari
Vanmorgen pas om 9 uur wakker en dan ook maar opgestaan. Douchen aankleden en de rest. Jan kwam pas om 10 uur tevoorschijn.
Het is sjacherijnig weer, donker somber en regen. We besloten de papieren naar Prenten te brengen en dat was weer een kluif om op de 320 te komen. Dat lukte maar wat een vakantie verkeer. Dan weer naar huis, Middageten gemaakt en met Jan gegeten. In de middag gewoon relaxen. Jannick en Meli waren aan het opruimen van de kelder begonnen. Je moest je echt over alles heen een weg banen. Het kwam eigenlijk allemaal uit de kamer waar Theresa nu slaapt. Het is ze aardig gelukt want er is nu ruimte. Geen idee waar alles is heen gegaan.
Dan werd ik gebeld door de nieuwe gasten. Die wilden weten of er een normaal koffiezet apparaat is. Helaas niet. Ik heb ze aangeboden om bij ons op zolder te kijken want daar staat er dacht ik nog eentje maar dat wilden ze dan ook niet en ze gingen nog snel koffiecups halen want die is er wel.
Eind van de middag mijn to good to go ophalen. Dat was een goede oogst, in het groentepakket had ik sinaasappels, druiven, kiwis citroenen bloemkool en komkommer. Het broodpakket zag er ook goed gesorteerd uit.