Weekend

Vanmorgen wakker om 7 en wat tv. Dan toch opgestaan en ontbijten enz. Nadat ik helemaal klaar was gaan wandelen richting sportschool. Nog even onderweg Post aangedaan waar alles werd verkocht maar het meeste was al weg. Dan doorgelopen naar de sportschool. Daar was vandaag Gert waar alles van is en die zette de puntjes op de i dus werd alles gecorrigeerd . Viel bij mij nog mee. Dan weer terug gaan lopen en onderweg naar de apotheek dan doorgelopen naar de winkel van het Ewerk. Want de stofzuigerzakken voor Prenten waren er. Dan langs de MEZ weer terug naar huis gelopen. Douchen en omkleden en dan aan de koffie. Jannick belde en ik ga zo koken voor allemaal. Jannick kwam boven toen ik aan het koken was dan met Jan en Jannick samen gegeten. Theresa komt pas om half 3 thuis.
Jannick heeft onze auto meegenomen naar zijn werk. Ingrid komt vanmiddag Sabrina brengen en brengt dan Theresa naar de taekwondo.
Het is prachtig mooi en warm weer maar in de middag begon het te waaien. Er is Föhn voorspeld .
Theresa kwam thuis en haar eten gegeven.
Eind van de middag werd ze door Ingrid opgehaald om naar taekwondo te gaan en Sabrina gebracht. Sabrina had schoolfotos en ik had van Theresa een foto gekregen van Sabrina op Reha met de paashaas.
We hebben de F1 gekeken en morgen start Max op pool.

Zaterdag 9 maart
Vanmorgen om 7 wakker en om half acht eruit gegaan. Douchen en aankleden en dan de tafel dekken. Dan kwam Jannick al boven kijken of ik wakker was. Dus even later kwam de hele familie binnen gedruppeld. Alleen Meli niet want die moest om half 7 al de deur uit. Ze ging met de dochters van Carmen en uiteraard Carmen een trouwjurk voor Carmen kopen. Ze moesten daarvoor naar Obdach en ze had om 8 geloof ik al een afspraak. Sabrina bleef bij ons boven en die ging stempelen. Later met haar Tablet. Maar leeg is leeg. Theresa kwam boven en vroeg wie er ging koken. Dus ik zei vraag of je vader komt overleggen. Ik had nog macaronie van gisteren maar te weing voor allemaal. Ik had nog een klein zakje kant en klare macaronie in de vriezer en ik vond nog een bak met spaggetti kant en klaar. Voor allemaal een eitje erbij gebakken en dan allemaal eten. Later vroeg Jannick of ik nog wat had maar nee alles was opgegaan dus zou Meli wat onder weg eten.
Het was prachtig mooi weer maar hele harde wind. Toch gingen Jannick en Meli de trampoline opbouwen. Zodat de kinderen ook een frisse neus konden halen. Sabrina ging op de nestschommel en had dik plezier. Ik geloof dat Theresa wat minder zin had maar ze moest ook naar buiten. De grootste vreugde had Sabrina want die ging nadat het klaar was flink te keer op de trampoline. Kijk Oma ik vlieg.
Helemaal eind van de middag ben ik mijn broodpakket gaan ophalen bij de Spar. Daar was geen pakket klaar ook al was het afhaaltijd. Maar ze begon allerlei broodjes die er nog waren in te pakken. En naar wat ik zag was het prima met alleen maar broodjes. Op het parkeer terrein kwam ik iemand tegen , we kennen elkaar van internet en we wonen beide in Gröbming. Nu eindelijk kennis gemaakt. Afgesproken om echt een keer koffie te drinken. Het was een aangename ontmoeting.
Nu weer aan de buis gekluisterd om de F1 te kijken.

Wat een leuke foto's van Sabrina