Even heen en weer

Vanmorgen wakker voor de wekker , ik had nog 20 minuten tot opstaan. Kwart over 6 eruit. Nadat we klaar waren op weg naar Salzburg waar Jan om 9 uur een afspraak had. We deden er 1 .45 uur over. De tijd dat je het in een uurtje reed is wel voorbij. Dan moet je nu ook naar een parkeerplek zoeken omdat op de parkeerterreinen gebouwd wordt. Dan een enorme rij bij de receptie en dus te laat. Bleek later niet eens erg te zijn want de arts kwam pas om half 10 en toen was zijn kamer nog bezet. Ik heb dan ook geen schuldgevoelens.
De scan en zo was goed en hij heeft geen aanwijsbare kenmerken van alzheimer-
Dan weer naar huis maar eerst bij Ikea gestopt om koffie te drinken. Ze hebben daar een koffiebar waar je lekkere koffie kan drinken. Een appeltaartpunt erbij en het voelt als een uitje. We zijn dan doorgereden naar huis en bij Haus gestopt bij de McD om wat te eten. Dan om half 2 weer thuis waar we nog net Jannick troffen die naar zijn werk ging. Dat zal weer tegenvallen na de vakantie. Jan heeft in februari pas weer een afspraak.
Het was zo heet dat ik verder niet veel meer gedaan heb. Temperaturen van boven de 35 graden en dan hebben we het hier in de bergen altijd koeler.
Steeds eind van de dag onweer en dat valt hier wel mee.