Jan op controle

Vanmorgen schoot ik wakker en ik schrok mij zo wat dood. We hadden er al uit gemoeten ergens wat verkeerd gegaan met mijn wekker instellen. Dan zeg ik Jan je moet eruit en opschieten maar dan duurt het alsnog veel tijd. Ik had al ontbeten en zijn ontbijt gemaakt en ingepakt. Wil hij toch gaan ontbijten en ik zeg hem daar heb je geen tijd meer voor. Dan mokkend naar de auto en hem een boterham gegeven en zo heeft hij onderweg gegeten.. We konden aardig door rijden maar we kwamen verkeerd aan bij het LKH dus ik zeg hem af te slaan en te keren omdat we erom heen moesten rijden. Hij luisterd dan niet en dan met hoofdbrekens ben ik er toch gekomen. Alles ging daar snel en hij was zo klaar. Dan begint de arts tegen mij te keer te gaan en ik had geen idee waarover het ging. Blijkt dat Jan met zijn eigenwijze kop iets had dichtgeplakt. Daar had ik geen weet van. Dus ik zeg haar daar is de patient zeg het hem en niet mij. Ik ben niet zijn verpleegster. Ik probeerde opheldering te krijgen maar dat was daar praten tegen een muur. Dan uiteindelijk begreep ze wat ik wilde weten en dan zegt ze nee hij is al oud dus de hersteloperatie of een buikcatheter de rest van zijn leven. Maar hij had al een hersteloperatie die niet goed gelukt was en toen zeiden ze dat hij een andere operatie kreeg als hij weer niet kon plassen. Ik neem geen genoegen met dat Jan te oud is. Maar goed naar huis en dat ging gelukkig weer vlot . We reden om 7 uur weg en waren klokslag 12 weer thuis. Hij heeft over 4 weken weer een wissel van zijn slag in zijn buik en wil kijken of hij dat in lIezen kan laten doen. Want voor 10 minuten even op en neer gaat mij te ver. Dan plannen ze nog een afspraak voor 10 minuten operatie bespreking. Dat kan dan niet in een keer. Dus Jannick laten bellen die bereikt meestal meer. Verder hebben ze hem een stempel dement gegeven en dat is niet terecht want dat was hij volgens de testen niet. Al gedraagd hij zich wel zo.
Thuis eerst een kop koffie en ik had nog puddingbroodjes.
Straks alle was naar Prenten terug brengen. Morgen komt Stephan zelf en dan is alles aan kant.
Dan nog wat belegde broodjes gegten met Jan. I
Verder niet veel meer gedaan .