Een heerlijke dag

Vanmorgen eruit maar niet uitgerust , een groot deel van de nacht wakker gelegen dus nee niet uitgeslapen. Jan heeft mij na alle ochtenddingen naar Christine gebracht en na het werk een pooos met een kop koffie gekletst met Christine. Dan Jan gebeld om mij op te halen. Het regende heel hard en het is geen aangenaam weer. Er wordt einde van de week/weekend weer sneeuw voorspeld tot op 500m . Dan hebben wij ook sneeuw.
Jannick had gebeld en hij is vroeger thuis want ze hadden de afspraak voor de Schienen afgebeld. Dat is balen want je rijdt toch 2 1/2 uur heen en dan moet je ook weer terug. Nu was hij in de buurt en had speciaal de afspraak gemaakt. Toen hij thuis kwam was ik aan het eten maken en hebben we met zijn vieren gegeten. Sabrina moest heel hard huilen omdat meli niet thuis was maar ze mag vanavond opblijven tot ze thuis komt van haar werk.
Iedereen in de kinder Reha kende Sabrina. Ze stapt op iedereen af en zegt dan hallo ik ben Sabrina wie ben jij. Dat is mijn Papa en die is mijn allergrootste vriend. Ze is super beleefd ze zegt overal Danke op . In de avond staan veel ouders buiten want daar kunnen ze roken dus toen Jannick er aan kwam zei iemand o ja jij bent Papa en je hebt een dochter Sabrina. Ze vonden haar allemaal aardig leuk en charmant.
Ik ben hardstikke trots want ze heeft ook psychologische tests en zo- Was ze een jaar geleden op niveau 2 jaar jonger. nu is ze op gemiddeld niveau. Ze denken dat ze een hoge intelligentie heeft maar dat haar lichaam niet meewerkt. Ze hoeft geen logopedie meer en ze zou naar de Volksschule moeten kunnen.
Jannick was de was gaan aanzetten en de koffers uitpakken en ik was ook even beneden. Kom ik terug hoor ik Sabrina al in de badkamer Omaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb gepoept. Ik lig daar in een deuk om. Jannick en ik hadden weer achter Slappie aangezeten, die is alweer ontsnapt geen idee hoe. Maar slappie leert ook bij en steeds slimmer dus niet kunnen pakken.
In de middag wilde Sabrina graag tv kijken. Ze vroeg of ze in de slaapkamer Diane mocht kijken. Dus dat voor haar op youtube opgezocht. Dat is allemaal in het Engels maar dat is voor haar geen probleem.
Toen Meli thuiskwam was ze zo blij. Ze gingen naar beneden en Wat later vroeg Jannick om de babyfoon aan te zetten want Meli ging de auto van Jessi terug brengen en dan konden ze samen terug met hun auto.
De kachel snorde lekker en het was behaaglijk , Ik heb een Duits/Oostenrijkse film gekeken Narziss und Goldmund