snikheet

Dienstag 1.August
Weer uitstekend geslapen. Begin weer in mijn eigen ritme te komen.
Jan is niet te genieten maar hij is dan ook eigenwijs. Hij kan ontbijten met brood en worst of kaas maar dan zit hij zijn brood met alleen margarine te eten. Hij drinkt naar mijn gevoel te weinig. Zijn suiker was boven de 200 en ik hoop dat het de omstelling is van zijn medicijnen. Als je op je nuchtere maag alles naar binnen kiept en nu netjes verdeeld zal je lichaam ook moeten wennen. Ik heb hem gezegd om tussen de maaltijden door wat kleins te eten maar doet hij niet, hij hoeft echt geen honger te lijden. Maar minder in een keer. Vanmiddag was zijn suiker na de warme maaltijd na 2 uur redelijk. Ik heb hem als tussendoortje komkommer en stukjes worst aangeboden maar nee gewoon bokkig.
Het is snik en snik heet geen weer om je neus buiten de deur te steken.
Niet zo heel veel gedaan gaat me ook niet echt goed af momenteel. Ik heb het gevoel dat het een beetje vervuild want Jan stofzuigd en dan is de kous af. Hij heeft absoluut niet in de gaten of hij wil het niet weten dat het me gewoon nog niet goed gaat.
In de middag ga ik enige uren mijn bed in , ik slaap een poos en rust een poos. Jan gaat dan toch werken.
Eind van de middag kwam Theresa en die vraagt dan heel lief Oma gaat het alweer een beetje beter. Omdat Ingrid morgen met Sabrina weer naar Leoben gaat mag ze vanavond bij ons slapen.
Jannick werkt vanavond want die heeft nog steeds Bereitschaft .
Er werd net gebeld en het was de vader van Annemarieke die de grastrimmer kwam terug brengen. Nu eerst Theresa maar bedklaar gaan maken.