Mid Europe blaasfestival

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen vroeg wakker en een rondje ontbijt tv . Dan om 8 uur opgestaan en alle ochtend dingen. Dan even naar beneden om de kinderen en Meli een fijne dag te wensen. Die gaan met het personeelsuitstapje mee naar Schmiding Tierpark. Alleen niet met de bus want Meli rijdt zelf.
Dan weer naar boven want Jan heeft straks een afspraak bij de huisarts.
De temperaturen van boven de 35 graden gaan hier denk ik ook weer aan ons voorbij. Het is zwaar bewolkt en 17 graden. Maar de dag is nog lang.
Het klaarde iets op en het werd toch 29 graden ook al was het zwaar bewolkt. Daardoor wel erg benauwd weer.
Half 10 aan de wandel naar de huisarts en na de huisarts apotheek en een rondje wandelen. Half 12 weer terug.
Zo maar eens bedenken wat we gaan eten.
We hadden beide geen trek dus maar tosties gemaakt. Het werd steeds warmer en de bewolking steeds minder en we behaalde 32 graden. Meli kwam met de kinderen thuis en ik vroeg goh je bent vroeg maar ze zei het lijkt wel heel lang. Het was daar nog veel warmer dan bij ons en ze is daarom ook eerder weggegaan. Voordeel van eigen auto en niet met de bus mee. Ze hadden middageten daar gedaan en het was te zien dat Sabrina ijs had gegeten en de smaak chocolade.
Ik heb 80 fotos gekregen maar die moet ik nog van de familieapp halen. Na dat ze koffie had gedronken en de kinderen met ons geknuffeld hadden wilde Theresa Ingrid bellen. Maar die was niet te vermurven ze mocht niet blijven. Nadat ze naar beneden was gegaan heb ik Ingrid gebeld en gevraagd of ze morgen wat gingen doen. Ze dacht zwemmen en ze vroeg hoezo en ik haar gezegd dat er morgen ponyrijden in Tunzendorf is. Dat was goed dus ik met Tunzendorf bellen en heloaas alles vol geboekt. Jan en ik besloten naar Schladming te gaan naar de Mid-Europe muziekfestival. Er waren in ieder geval 4 Bühnen. Ook daar was het snikheet maar een aantal erg leuke en goede dingen gehoord en gezien. Ik vond het orkest met de doedelzakken erg mooi vooral op het eind toen ze Amazing grace speelden. Jan wilde graag een broodje Leberkase eten . Bij het Jufahotel was ook een grote Bühne en daar speelde een jeugdorkest uit Ösnabruck. Daar stonen allemaal eet en drink tentjes. Daar gaan zitten. Ik heb een ijsje gegeten. Jan is geen feestvierder en dat alles niet echt aan hem besteed. Voor mij alleen is het niet echt gezellig dus toen het echt heel erg druk begon te worden zijn we naar huis gegaan.