Ze doen alles om Jannick dwars te zitten

Oostenrijk, Pruggern

Maandag
Vandaag kwam onze eethoek, we hadden wel geduld nodig want ze kwamen pas tegen half zes. Ze konden ons niet vinden en ik zag ze wel rijden , vlak bij ons keerde ze weer om voordat ik bij ze was. Dus de winkel gebeld en die heeft ze naar ons laten bellen.
Wij wonen aan de andere kant van de weg dan waar het dorp is en dan is ook nog de weg naar ons toe de ene kant Aich en de andere kant Pruggern. Ze waren tot na half zeven met zijn tweetjes bezig om het in elkaar te zeten. Maar het resultaat mag er zijn.
Jannick was vandaag vroeg uit , hij moest verplicht naar een bijeenkomst van het jugendheim. Er hebben daar een paar scholieren die intern zijn een kabel over de electriciteitsleidingen buiten gegooid vanuit een raam. Het was een heel lange kabel dus het was een gevaarlijke situatie en een heel groot gebied kwam zonder stroom te zitten.Daarom moest iedereen die wat met het heim te maken heeft naar deze bijeenkomst van het energiebedrijf.Het was met een weekend en dan is Jannick helemaal daar niet.
Belachelijk dat Jannick dan ineens wel bij het heim hoort maar verder nooit iets mag.
Hij is de enige aussenordliche tagesschuler.
De scholieren waren gewoon vrij.
Ze doen daar werkelijk alles om hem dwars te zitten.
Dus Jan was hem gaan ophalen anders moet hij uren wachten op de bus.