Weekend

Gistermorgen pas om half 9 wakker , een beetje tv en dan opgestaan en alle ochtend dingen gedaan. De ochtend in rust doorgebracht. Verder niet heel veel gedaan Jannick kwam koffie drinken en verdween weer. Zo als ik al dacht Theresa was gisteren niet skien volgens Ingrid gaat de tijd niet uit. Maar wij konden het ook. Ook heeft ze de goedkeuring niet aan Reza gegeven dus mocht ze nog niet met de training in volle bescherming beginnen.
We zijn er dus vandaag achter gekomen dat Ingrid moest werken en dat alleen Oma Kathi oppast. Oma is veel ouder dan wij en ze heeft ze niet meer allen op een rij. Dan vindt Ingrid ons te oud maar laat beide kinderen bij haar moeder achter die niet meer capabel is. Ze kan geen hulp roepen als er iets is want heeft geen mobiel. Vaste aansluiting heeft ingrid niet. Ik ben denk ik 20 jaar jonger.
Dan was het eind van de middag kwam Jannick boven gerend of hij de auto mocht nemen. Hij moest iets bij de brandweer doen maar was al snel terug. Een soort goedkeuring krijgen om weer een jaar te mogen flessen vullen ( veiligheid.)
De dag weer voorbij.

Vanmorgen toch weer laat wakker, het duurde wel lang voor ik insliep. Maar in ieder geval uitgerust. Ik was nog bezig met de bedden afhalen toen Jannick een bakkie kwam doen. Nadat hij weer weg was verder gegaan met de was. Het is bewolkt maar vandaag droog. Het is koud en blijft onder nul. De zon breekt af en toe bijna door. Vannacht was het min 6.
Jannick mag van Ingrid een afspraak maken om Theresa te laten inenten tegen HPV. Dit wil Theresa zelf erg graag ook al zegt ze dat ze niet graag een inenting krijgt.
In Oostenrijk is dat vanaf 10 jaar en gratis. Ze zeggen hier hoe vroeger hoe beter . Ze kunnen het gratis krijgen tussen 10 en 18 jaar. Wij staan allemaal hier er achter maar Ingrid vond het onzin. Maar nu mag het toch.
Ik werd door Jannick gebeld dat Theresa morgen niet komt haar Nederlandse onlineles is verplaatst naar volgende week.
Net genoten van Edwin Rutten wat een ongelooflijke man. Ik kijk altijd het muziekprogramma Podium klassiek.
Het weekend is weer voorbij- Morgen weer een frisse start in de nieuwe week.